فرماندار بهاباد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با تبریک چهل سالگی هفته بسیج به بسیجیان دلاور گفت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۱۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در اولین روز از هفته بسیج مرحله اول رزمایش بیت المقدس با مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های بسیجی و با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولان محلی خانواده شهدا و بسیجیان گردان بیت المقدس و کوثر خواهران در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار شد.
در این مراسم فرماندار بهاباد با گرامی داشت یاد وخاطره امام شهدا و شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع وطن و مدافع حریم امنیت و با تبریک چهل سالگی هفته بسیج به بسیجیان دلاور گفت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات نظام و انقلاب اسلامی است.
محمد مهد‌ی خانی زاده بهابادی در این مراسم با بیان اینکه تفکر بسیج به واقع استفاده از همه ظرفیت‌های نظام برای پیشرفت انقلاب اسلامی است افزود: در طول ۴۱ سال عمر پر برکت نظام اسلامی در هرزمینه‌ای که پیشروی انقلاب را داشتیم، قطعا فرهنگ بسیج و بسیجی موثر بوده است.
وی تصریح کرد: امروزه بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی و یادگار امام (ره) به درخت تنومندی تبدیل شده است که توانسته انقلاب اسلامی ایران را در برهه‌های گوناگون کمک کند تا از معضلات و مشکلات عبور کنیم.
فرماندار بهاباد با اشاره به نقش آفرینی‌های و کمک بسیج در حوزه‌های مختلف کشور نیز، یادآور شد: در بحث مقابله با شورش‌ها و ناامنی‌های داخلی و توطئه‌های فرهنگی غرب علیه ایران اسلامی نقش بسیج نقش بسیار پررنگی است به همین دلیل تمام تلاش جبهه معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران این است که فرهنگ بسیج را در جامعه تضعیف کنند.
در ادامه سرهنگ پاسدار سعید دهقان فرماده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درسخنانی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و مسئولان و خانواده معظم شاهد هفته بسیج راتبریک گفت: وبا گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: سپاه و بسیج هر دو مولود انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران هستند، سپاه از بسیج است و بسیج از سپاه، این دو از یکدیگر جدا نیستند و مکمل یکدیگر هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به گستره وسیع و ظرفیت بالای بسیج گفت: بسیج صرفا یک مرکز نظامی نیست یک ایده است که هدیه بزرگ الهی برای انقلاب اسلامی بوده و برکات بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از افتخارات کشور در آحاد عرصه‌ها به خاطر تفکر بسیجی است.
ستون کشی نیرو‌های شرکت کننده دررزمایش بیت المقدس بها باد برگزارشد.
ستون کشی نیرو‌های بسیجی شرکت کننده در رزمایش بیت المقدس عصر امروز پنج شنبه ۳۰ آبان از محل ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به طرف گلزار شهدا بهشت محمدی به صوت ستونی برگزار شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات