خبرهای داغ:
در گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج.

ورزش‌های همگانی ویژه برادران در سمنان برگزار می‌شود

ورزش‌های همگانی ویژه برادران به همت حوزه حضرت بقیه الله (عج) سمنان و در گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۹۲۱۷۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، محمد مهدی زیاری، مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج حضرت بقیه الله (عج) از برگزاری ورزش‌های همگانی برای نخستین بار و به همت حوزه حضرت بقیه الله (عج) در سمنان خبر داد.
این بسیجی فعال افزود: حوزه مقاومت بقیه الله (عج) در نظر دارد به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین مسابقات ورزش‌های همگانی را برای اولین بار در شهرستان سمنان در دو رشته فردی و گروهی در رشته‌های فردی مسابقات (شوت دارت، تنیس کنترل شده، فریزبی، دارت بال) و در رشته‌های گروهی مسابقات (دوی چرخ تانک، والیبال غول آسا، دوی ۴ نفره، هدایت توپ چوبی و جنگا) را برگزار نماید.
زیاری ادامه داد: این مسابقات برای اولین بار در سمنان در همه رده‌های سنی ویژه اقایان با هدف تقویت ورزش‌های همگانی و نشاط، هیجان فراوان در هفته بسیج جمعه ۸ آذر ساعت ۹ صبح در چمن ولایت واقع در بلوار هلال احمر جنب سالن امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برگزار نماید که در اخر به نفرات برتر در هر بخش جوایز اهدا خواهد شد.
وی گفت: اجرای این مسابقه با همکاری اولین فروشگاه تخصصی رزمی قومس اسپرت و جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان اجرا میشود. از همه‌ی اقایان و بسیجیان در همه رده سنی دعوت میشود تا در این مسابقات شرکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها