امام جمعه درگز:

دولت نباید قیمت بنزین را با این شیب تند افزایش می‌داد/ ترس ما از مدیران ناکارآمد و غرب زده است نه امریکا

امام جمعه درگز تاکید کرد: ما از آمریکا و دست نشانده‌های او نمی‌ترسیم، ترس ما از برخی مدیران آمریکایی و ناکارآمد و غرب زده است که با توطئه علیه نظام نقشه‌های دشمن را اجرایی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۴۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اخلاص و کار برای خدا باعث حفظ و ماندگاری عمل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به گفتگوی پیامبر اسلام (ص) و ابلیس که در منابع تاریخی شیعه بیان شده عنوان کرد: کاسبان درآمد حرام، قسم خورندگان به دروغ، مطربان لهو و لعب، افراد بد زبان و بداخلاق به ترتیب وکیلان شیطان، مایه سرور و شادی او، موذنان ابلیس و محبوب‌ترین افراد نزد شیطان هستند؛ همچنین زنانی که با سر و روی باز و لباس بدن نما جلب توجه کرده و دین مردم را غارت می‌کنند مورد رضایت کامل شیطان هستند.

امام جمعه درگز ضمن گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد: بسیج به عنوان بهترین مدافع اسلام و انقلاب تا آنجا پیش رفته که دشمنان هم توفیقات نظام را مرهون بسیج و تفکر بسیجی مسئولین می‌دانند؛ دفاع جانانه در جنگ، سازندگی، محرومیت زدایی، رفع فتنه ها، همراهی با ولایت و نظام و الگو دهی به جبهه مقاومت منطقه بخشی از شاخصه‌ها و آثار تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام ایروانی تصریح کرد: حمایت رهبری از تصمیم سران قوا مبنی بر گرانی بنزین با دو شرط موافقت سران همه قوا و کارشناسی دقیق موضوع بود؛ این مساله دقیقا مطابق قانون است و از ایشان نباید رفتار و گفتاری غیر از آنچه فرمودند را انتظار داشت.

وی افزود: دولت نباید قیمت را با این شیب تند افزایش می‌داد؛ ضمن اینکه دولت در بحث کنترل و نظارت بازار نیز عملکرد خوبی نداشت و خلاف آنچه گفته شده بود قیمت برخی اقلام گرانتر شد.

امام جمعه درگز تبیین کرد: جدای تمام مسائل یاد شده دولت گرانی بنزین را می‌توانست به نحو بهتری اجرا کند؛ کارشناسان می‌باست ماه‌ها قبل در رسانه‌ها در خصوص ضرورت‌های اصلاح نرخ بنزین بحث و گفتگو می‌کردند تا مردم آگاه شوند نه اینکه تا دو روز قبل مدام بر طبل عدم گرانی بنزین بکوبند و به یک باره در شب عید قیمت‌ها را سه برابر افزایش دهند.

حجت الاسلام ایروانی گفت: در فتنه‌های گوناگون همچون سال ۸۸ برخی از مسئولین و دوستان فتنه گر آن‌ها با سوء مدیریت و خرابکاری این نظام را دچار مشکل کردند، ولی رهبری و این مردم شریف هزینه آن را پرداخت کردند؛ در همین جریان گرانی بنزین هم آمریکایی‌ها با اخلال در کشور از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی گرفته تا اجیر کردن اغتشاش گر‌ها سعی در نا امنی ایران عزیز را داشتند، این‌ها نشان می‌دهد آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و حل مشکلات در گرو تعامل با او نیست، آمریکا دشمن همیشگی ما بوده و این مردم مظلوم دوست و حامی ما هستند.

امام جمعه درگز گفت: در ولایت پذیری ملت ایران همین بس که با یک اشاره رهبری، همه از مطالبه‌ی بر حق خود دست برداشتند و به حمایت دولت در برابر اغتشاش گر‌ها ایستادند.

وی با اشاره به عمل بسیار بزرگ استاندار خراسان رضوی در جذب ۹۰ هزار میلیارد موافقت نامه سرمایه گذاری در هفت ماهه اول امسال تشریح کرد: دولت و برخی از وزرای ناکارآمد و سست و غرب زده بهتر است کمی اقتصاد مقاومتی و تحقق فرمایشات رهبری را از آقای رزم حسینی یاد بگیرند.

امام جمعه درگز تاکید کرد: ما از آمریکا و دست نشانده‌های او نمی‌ترسیم، ترس ما از برخی مدیران آمریکایی و ناکارآمد و غرب زده است که با توطئه علیه نظام نقشه‌های دشمن را اجرایی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود مردم کشور ما آنقدر بصیر و نجیب هستند که به یک اشاره رهبری دست از مطالبه بر حق خود برداشته و ضمن جدا کردن صف خود از دشمن، با حضور در خیابان‌ها شعار خشم و انزجار علیه آشوبگران سر دادند؛ این چنین ملتی در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار