فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: تفکر بسیجی امروز از مرزهای ایران گذشته و در تمام دنیا سایه افکنده است.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۴۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج با بیان اینکه این تفکر بسیجی است که سبب پیشرفت کشور خواهد شد اظهارداشت: در هر حوزه که کشور با تفکر بسیجی حرکت کرده است رو به پیشرفت و توسعه بوده ایم و هرکجا که تفکر لیبرالی و نگاه به غرب بوده نه تنها پیشرفت نکرده ایم که به عقب برگشته ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه ای بود و بسیج نیز همانند آن معجزه دیگر بود که توسط قاعد عظیم الشان ما امام خمینی(ره) به وقوع پیوست تصریح کرد: شاید کمتر کسی فکر می کرد که این نهال نوپا از جغرافیای ایران بیرون رفته و امروزه در تمام هسته های مقاومت در سرتا سر جهان ریشه بدواند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار تفکر بسیجی را خلاصه در ایثار و از خود گذشتگی دانست و عنوان کرد: استعمار و استکبار جهانی نیز برنامه های زیادی برای از بین بردن این تفکر در پیش گرفته چرا که رشد این تفکر در بین جوامع را مانعی محکم برای رسیدن به مطامع و زیادخواهی های خود می داند.

موحد نیا با اشاره به اینکه بسیج منشاء برکات زیادی برای کشور بوده است تصریح کرد: اوج این برکات را در هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دنیای استکبار دیدیم که بسیجیان جان بر کف گوشه ای از خاک ایران را به دست دشمنان ندادند.

وی با بیان اینکه امروزه نیز بسیج در غالب های دیگر این تفکر از خود گذشتگی و ایثار را به نمایش درآورده ابراز کرد: امروزه بسیج در عرصه های سازندگی ،جهادی و خدماتی برکات زیادی را برای هموطنان به ارمغان آورده است .

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه هرکجا تفکر بسیجی سایه افکنده سبب شده است تا به تکنولوژی های روز دنیا دست پیدا کنیم و رتبه های برتر دنیا را از آن خود کنیم تاکید کرد:بسیاری از مشکلات مردم ما با کار جهای حل خواهد شد که این نیز گوشه ای از تفکر بسیجی است.

موحد نیا به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در این هفته بیش از 400عنوان برنامه در شهرستان سبزوار به همت رده های مختلف بسیج به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های شاخص اجرایی در این هفته ادامه داد: افتتاح خانه هایی که پس از سیل ابتدای سال به دست بسیجیان و در اردوهای جهادی مورد بازسازی قرار گرفته اند ،برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم همزمان با دومین سالگرد شهید مهدی موحد نیا،غبارروبی و عطر افشانی آستان مقدس شهیدان ،دیداربسیجیان با نمانیده ولی فقیه در شهرستان از جمله برنامه هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار همچنین برگزاری دو رزمایش میقات الصالحین در ده سالگی شجره طیبه صالحین و گشت های رضوین به صورت محله محور را از دیگر برنامه های مهم این هفته برشمرد.

موحدنیا برگزاری همایش شکوه اقتدار را نیز برنامه محوری این هفته عنوان کرد که مصادف با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در سبزوار نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها