فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بینالود گفت: بسیج، حافظ گفتمان انقلاب اسلامی بوده و به برکت خون شهداء ما امروز نخبگان و فرهیختگانی در بسیج داریم که‌  می‌توانند مبلغ و مدافع این گفتمان باشند.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۳۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، کارکنان ناحیه مقاومت بسیح بینالود، با حجه الاسلام محمد ایزدی امام جمعه  بخش طرقبه به همراه فرماندهان نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین این بخش به مناسبت آغاز هفته دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه جناب سرهنگ علی اصغر صوفی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بینالود، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج به بیان گوشه‌ای از دستاورد‌هایی عظیم این شجره طیبه که طی این چهل سال انجام شده است پرداخت و افزود: بسیج، حافظ گفتمان انقلاب اسلامی بوده و به برکت خون شهداء ما امروز نخبگان و فرهیختگانی در بسیج داریم که‌  می‌توانند مبلغ و مدافع این گفتمان بوده و انشاء الله در آینده طوری جلو برویم که کلیه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانند اقدامات و مسئولیت خودشان را بطور کامل در چارچوب این گفتمان انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه امروزه شاهد این هستیم که بخش قابل توجهی از سبک زندگی‌ها در کشور ما به سبک غربی درآمده که البته بسیج، این ظرفیت و توان را در جهت الگو قرار دادن سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه دارد.

صوفی در پایان بیان نمود: بسیج سازمانی است که در تمام عرصه‌ها و فعالیت‌های کشور نقش سازنده و پر رنگی داشته و بخصوص در مسائل کمک به حادثه دیدگان بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و محرومیت زدایی و ... پا دررکاب ولایت فقیه، همواره آماده‌ی خدمت رسانی به این ملت شریف بوده و ان شاء الله خواهد بود.

در ادامه این نشست، حجه الاسلام ایزدی، امام جمعه محترم بخش طرقبه به بیان سخنان خود با محوریت بسیج پرداخته و اظهار نمود: این انقلاب اسلامی با عنایت و هدایت الهی و رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و به برکت خون هزازان شهید به ثمر نشسته است و این ما هستیم که بایستی در حفظ و پاسداشت آن از هیچ کوششی دریغ نورزیم و به خواست خداوند این نظام اسلامی مقدمه‌ای برای ظهور حضرت حجت (عج) خواهد بود و قطعا با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» این اتفاق عظیم بشری دور از واقعیت نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اولین بسیجی جهان اسلام حضرت علی (ع) است که همواره در طول زندگی با برکت خود به دنبال برداشتن باری از دوش مردم و رفع مشکلات و مسائل آنان بود.

وی تاکید نمود: بسیج، یکی از شجره‌های بسیار پرثمر و ارزشمندی است که امام خمینی (ره) با دستان پرتوان خود و به برکت انقلاب اسلامی در این کشور غرص نمودند.

ایزدی بیان نمود: امام راحل (ره) فرمودند: "بسیج لشکر مخلص خداست" و از این روست که بدون هیچ گونه چشم داشتی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... در راستای محرومیت زدایی و پیشرفت جامعه‌ی اسلامی گام برداشته به نحوی که از فاکتور‌های مهم و اصلی پایداری و بقای این انقلاب همین شجره طیبه بسیج می‌باشد.

وی در پایان اشاره ای به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدضله العالی) در جمع عده‌ای از فعالان اقتصادی کرد و افزود: همانطور که ما دشمن را در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه‌ی امنیتی و فرهنگی با اتکا به توان داخلی شکست داده ایم، قطعا با تفکر انقلابی و بسیجی و نگاه به درون می‌توانیم مسئله‌ی اقتصاد و تورم را حل نماییم، زیرا تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، توجه به ظرفیت‌های داخلی و قطع امید از بیگانگان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها