نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی:

ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه خود توطئه دشمنان را خنثی کردند/بسیج مروج تفکر دفاع و مقاومت در کشورهای آزادی خواه

آیت الله دری نجف آبادی گفت: حضور یکپارچه مردم استان در حمایت از ولایت نشان دهنده پایبندی مردم به نظام و رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۹۲۱۰۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی, آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره نسبت به توطئه دشمنان هوشیار و بصیر هستند, گفت: توکل, مجاهدت و خودسازی گامی برای پیمودن مسیر عزت و عظمت است.

وی به آشوب های اخیر اشاره کرد و گفت: بعد از صدها سال که از چنگال بیگانگان نجات یافتیم حال نباید فریب دغلکاران را بخوریم; باید هوشیار بود و بدانیم که دشمنان بیکار ننشسته و مشغول توطئه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید بدانیم همه ما در یک کشتی هستیم و این دست آشوب ها به همه مردم آسیب می رساند.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر توطئه ای گسترده و البته شکست خورده است, خطاب به مسئولین گفت: هر نوع جراحی آسیب هایی هم دارد ولی دولت و مجلس باید سعی کنند که کمترین آسیب به مردم وارد شود. باید دست به دست هم بدهیم و بدانیم خدا نیز ما را یاری می کند و پاداش می دهد. ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد که عده ای آرامش و امنیت کشور را بر هم زنند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش کلید توسعه و پیشرفت جامعه است, افزود: در شرایط اقتصادی امروز همه باید تلاش کنیم تا سختی ها و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ استقلال, آزادي و امنيت به عنوان دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي وظيفه همگان است, تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدا برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب تلاش کرده اند ولی هر بار حضور به موقع مردم بصیر توطئه های آنان را خنثی کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: رژیم سعودی, اسرائیل, آمریکا و دیگر هم پیمانان شان در برهه های مختلف کوشیده اند که به آشوب و ناامنی در کشور دامن زنند و اين بار هم با حضور يكپارچه ملت هوشیار در نقاط مختلف کشور به نقشه های خود دست پیدا نکردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان مرکزی در راهپیمایی میثاق با ولایت گفت: حضور یکپارچه مردم استان در حمایت از ولایت نشان دهنده پایبندی مردم به نظام و رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید قدردان مردم بود, تاکید کرد:مسئولان باید بیش از این برای رفاه مردم تلاش کنند, گفت: دولتمردان نباید اجازه دهند که افزایش قیمت بنزین موجب افزایش قیمت کالاها و فشار بیشتر بر مردم شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ناامنی های موجود در منطقه گفت: دشمنان نظام اسلامی از چندی قبل تلاش کرده اند تا با ایجاد و تجهیز گروه های تروریستی در عراق, سوریه و برخی کشورهای منطقه به ناامنی ها دامن بزنند; امنیت ملی کشور مهم ترین و بزرگترین نعمتی است که خون های زیادی برای حفظ آن ریخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در حوادث اخیر مردم به موقع راه خود را از افرادی که با سلاح سرد و گرم و ایجاد آشوب قصد برهم زدن امنیت را داشتند, جدا کردند.

آیت الله دری نجف آبادی در بخشی از سخنان خود به هفته بسیج هم اشاره کرد و گفت: امروز این شجره طیبه که به دست حضرت امام خمینی(ره) کاشته شد منشا برکات زیادی است; این هسته مقاومت, فرهنگ باعظمت دفاع, شجاعت و مردانگی را نه تنها در کشور که در تمام کشورهای آزادی خواه جهان شکل داده است.

انتهای پیام/

تل

ارسال نظرات