امام جمعه رشت:

مسئولان آسیب‌های ناشی از افزایش قیمت بنزین را کنترل کنند

امام جمعه رشت ز مسئولان استان گیلان به‌ویژه تعزیرات حکومتی و سازمان صمت گیلان خواست که آسیب‌های ناشی از طرح افزایش قیمت بنزین را کنترل کنند و گفت: اگر مسئولان نتوانند گرانی‌ها را کنترل کنند از بسیجیان پابرهنه و مخلص می‌خواهم که وارد میدان شوند.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۹۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: امروز ما مفتخر هستیم در جامعه‌ای که اکثر مردم آن بسیجی فکر و عمل می‌کنند زندگی می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با نقش بسیج در حفظ انقلاب و کشور گفت: بسیج یعنی ایستادگی در برابر قدرت‌های زر و زور، یعنی دائماً لشکر مخلص خدا بودن و این ایام را به تمام بسیجیان تبریک عرض می‌کنم.

وی به حوادث اخیر و اغتشاشات کشور اشاره و تصریح کرد: سیره امام(ره) در مسائل سیاسی و اجتماعی توسط مقام معظم رهبری ادامه پیدا می‌کند و امام خمینی(ره) از دولت‌ها تا آخرین نفس طبق قانون اساسی حمایت کردند و رهبر معظم انقلاب نیز در این سال‌ها به‌ویژه در سال 88 از دولت حمایت کردند.

آیت‌الله فلاحتی افزود: دشمنان نظام مقدمات ایجاد آشوب در کشور را از قبل در لبنان و عراق به‌وجود آوردند و هدف آنها ایران بود و مثلث شوم اسرائیل، آمریکا و آل سعود گلوی ملت‌ها را می‌فشارند و آل سعود با کفر پیشگی با ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان مبارزه می‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه ملت عراق از آگاهی لازم برای برخورد با فتنه برخوردار نبودند تصریح کرد: درایت جهانی مقام معظم رهبری باعث شد که فتنه دشمنان اسلام در عراق و لبنان به ثمر نرسد.

وی تخریب و آتش زدن قرآن و حوزه علمیه در این روزها را بیشتر از سال 88 دانست و گفت: جرم و جنایت منافقان، سلطنت‌طلبان و عده قلیلی فریب خورده و جوگیر در تخریب‌های این چند روزه کشور از سال 88 بیشتر بود و دشمنان در این چند روز بیشتر از چند ماه سال 88 به کشور ضرر زدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ملت ما با همه وجود به مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند بیان کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با این فتنه از چند سال قبل هشدار داده بودند اما مسئولان ما آنطور که باید به این هشدارها توجه نکردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب درباره افزایش قیمت بنزین مخالفت می‌کردند استکبار جهانی ایجاد دو حاکمیتی در کشور را تبلیغ می‌کرد و این کار باعث ایجاد آشوب در کشور می‌شد و قطعا به ضرر نظام بود. 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اینکه ایشان کارشناس این مسائل نیستند عنوان کرد: منظور ایشان این بود که کشور دولت دارد و بررسی جوانب مختلف افزایش قیمت بنزین را به کارشناسان محول کردند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با این طرح موافقت کردند اما تأکید داشتند که آسیب‌های مربوط به آن را بررسی کنید و در رابطه با گرانی‌ها نظارت بیشتری داشته باشید.

آیت‌الله فلاحتی از مسئولان استان گیلان به‌ویژه تعزیرات حکومتی و سازمان صمت گیلان خواست که آسیب‌های ناشی از طرح افزایش قیمت بنزین را کنترل کنند و افزود: تلاش حداکثری کنید و مردم را از برنامه‌های خود آگاه کنید و نظارت جدی بر قیمت کالاها داشته باشید.

امام جمعه رشت بیان کرد: گرانی‌ها را از همین تریبون نماز جمعه فریاد می‌زنم و اگر مسئولان نتوانند گرانی‌ها را کنترل کنند از بسیجیان پابرهنه و مخلص می‌خواهم که وارد میدان شوند.

وی در رابطه با نمایندگان مجلس گفت: نماینده باید منابع انتخاباتی خود را شفاف کند زیرا گاهی اوقات شاهد هستیم اگر یک نماینده تمام حقوق 4 ساله خود را جمع کند باز هم به اندازه خرج تبلیغاتی او نمی‌شود همچنین نماینده بایستی مطالبه‌گر مسئولان دولتی بوده و شیفته قدرت و جاه نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار