مشاور فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا نه تنها قابل اعتماد نیست بلکه زیاده خواه است و می خواهد با فشارهای سیاسی و اقتصادی ایران را پای مذاکره برای برجام های موشکی و منطقه‌ای بنشاند.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۹۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی امروز در یادواره شهدای بسیجی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشور اطاعت از مقام معظم رهبری است با بیان معیار های انقلابی بودن از منظر رهبر انقلاب اظهار داشت : پایبندی به ارزش های اصلی و اساسی اسلام و انقلاب اولین معیار انقلابی بودن است، ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم نمونه بارز پایبندی به ارزش های اسلام و انقلاب است.

 

مشاور فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پایبندی به استقلال کشور از دیگر معیار های انقلابی بودن است افزود : پایبندی به استقلال کشور یعنی وقتی قایق تفنگداران نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط ایران در خلیج فارس توقیف و سرنشینان آن دستگیر می شوند ، آن تفنگداران آمریکایی دچار ترس و اظطراب می شوند، و هواپیماهای شناسایی آمریکا به مرزهای کشور نزدیک می شوند ولی نیروهای انقلابی اجازه نفوذ به آنها را ندادند ، پایبندی به استقلال کشور همین است‌.

 

وی از هدف گیری آرمان های انقلاب اسلامی به عنوان سومین مولفه انقلابی بودن اشاره کرد و گفت : ما از آرمان های انقلاب و دفاع مقدس به اقتدار اجتماعی، اقتدار علمی و اقتدار نظامی و امنیتی رسیدیم که لازمه رسیدن به اهداف انقلاب اعتماد و باور به نیروی جوان انقلابی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

 

اسماعیلی با بیان اینکه تقوای دینی و سیاسی چهارمین معیار انقلابی بودن است تصریح کرد: در کشور بیش از ۲۴۰ هزار شهید داریم و بیش از ۳۰۰۰ پست مدیریتی در ارگان ها و سازمان های مختلف داریم که برای یک صندلی مدیریتی ۸۰ نفر شهید شدند.

 

دستیار فرمانده کل ارتش با بیان اینکه کسی که پشت صندلی مدیریتی می نشیند وظیفه سنگینی دارد اظهار کرد: شهدا نظاره گر اعمال هستند زیرا برای آن پست مدیریتی ۸۰ نفر از فرزندان این سرزمین شهید شدند؛ تقوای دینی و سیاسی یعنی از پست مدیریت سوء استفاده نشود و اختلاس های مالی صورت نگیرد ، تقوای دینی و سیاسی یعنی فرزند و داماد مدیر وارد کارزار کارهای دولتی نشوند.

 

وی با اشاره به اینکه پنجمین معیار انقلابی بودن حساسیت برابر دشمن است افزود: آمریکا نه تنها قابل اعتماد نیست بلکه زیاده خواه است و می خواهد با فشارهای سیاسی و اقتصادی ایران را پای مذاکره برای برجام های موشکی و منطقه‌ای بنشاند؛ آمریکا در دوستی با هیچ کشوری صداقت نداشته و فقط به دنبال خواسته های خویش است.

 

اسماعیلی با بیان اینکه ما در پنج جبهه در حال جنگ هستیم ودر دو جبهه نظامی و امنیتی کاملا موفق هستیم گفت: در عرصه سیاسی نیم بند هستیم آخر سیاست جنگ است و اگر سیاست جواب ندهد جنگ شروع می شود و این مردم که در مواقع حساس اثبات کردند به نظام وفادارند در صورت بروز جنگ همین مردم از کشور دفاع خواهند کرد.

 

مشاور فرمانده کل ارتش به جبهه فرهنگی اشاره و ضمن بیان سخن مقام معظم رهبری که ایشان از تهاجم فرهنگی به عنوان شبیخون فرهنگی یاد کرد و افزود: تهاجم فرهنگی یک هجوم خاموش است که می بایست در این زمینه تلاش های زیادی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به قضایای اخیر پیرامون بحث بنزین تصریح کرد : در خصوص بنزین بایست که بسترهای کار فراهم می شد و از قبل به مردم اطلاع رسانی می شد و مسئولان باید به این نکته توجه کنند که موظف هستند با مردم صادق باشند.

 

دستیار فرمانده کل ارتش در بخش پایانی سخنان خود با اذعان به اینکه شهدا عمدتا جوان بودند افزود:در دوره دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد و ما پیروز شدیم و امروز هم بایستی که به جوانان اعتماد شود و حل مشکلات کشور در گرو بکارگیری نیروی جوان انقلابی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات