خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه تشکیل بسیج را ثمره ای از علم الهی و مسیحایی و دور اندیشی های امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: بسیج یکی از هنرهای ماندگار امام(ره) بود که از جمع شدن خالصترین و بهترین افراد جامعه حول محور ولایت تشکیل شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در جمع صدها نفری بسیجیان میانه روز بسیج را روز تولد تک تک بسیجیان و یادآور رشادتها، دلاوری ها، جانفشانی ها و ایثارگری های انسانهایی خدوم، زحمتکش و تلاشگر دانست.

وی اظهار داشت: بسیج در طلیعه تاسیسش با وجود تمامی مشکلات عدیده چه در دفاع از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس، خوش درخشید و امروز ما شاهد بالندگی و ثمرات بیشمار این نهاد مقدس پس از گذشت 40 سال از تاسیسش هستیم.

   محمدی اضافه کرد: بسیج تمامی توطئه های بزرگ و پیچیده و تلاشهای شبانه روزی دشمن را در طول این 40 سال ناکام گذاشته و با شکست مواجه کرده است و ما امروز به جرات می توانیم بگوییم خدماتی که بسیج برای انقلاب انجام داده و ثمراتی که داشته است با هیچ نهاد و ارگانی قابل قیاس نیست.

   وی ولایت فقیه را رهبر و راهنمای بسیج دانست و نیروی بسیج را نیرویی ارزشی و فرمانبردار وی عنوان کرد و وجود وحدت و یکدلی در کشور را ثمره ای از این اطاعت پذیری و ولایت مداری بسیج تلقی کرد و افزود: شکلگیری نیروهای مردمی در کشورهای منطقه در جهت مقابله با زیاده خواهی های آمریکا و استکبار، از ثمرات جهانی جریان تفکر بسیج است.

محمدی حضور بی منت و بدون چشمداشت در اولین ساعات زلزله در کنار زلزله زدگان و ارائه خدمات و امداد رسانی به آنان را نمونه ای دیگر از خدمات بسیج عنوان کرد و گفت: بی شک بدون حضور بسیج در صحنه ها، فضیلت های انقلاب و نظام زنده نمی ماند و اهداف انقلاب محقق نمی شد.

فرمانده سپاه میانه در ادامه به تشریح بخش هایی از خدمات سپاه و بسیج در مناطق زلزله زده شهرهای ترکمانچای و کندوان پرداخت و ایفای نقش چشمگیر بسیج در قالب بیش از 90 گروه جهادی در امدادرسانی، آوار برداری، صیانت از اموال زلزله زدگان، تهیه و توزیع غذا، و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بسیج و سپاه تا پایان عملیات بازسازی در کنار زلزله زدگان خواهند بود.

ارسال نظرات