خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۲۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سمنان با حضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و رئیس و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و دانشجویان بسیجی برگزار گردید.
محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با ابراز رضایت از عملکرد فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی در انجام امورات محوله بسیار موفقیت آمیز بوده است و امید است در برنامه‌های مختلف با تلاش و کوشش بسیار توانمند و سربلند بیرون بیایند.
بخشیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: آغاز راه گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید مقام معظم رهبری به جوانان شکل گرفته است و ما نیز برای تحقق این موضوع به کادر سازی که اصلی‌ترین ماهیت بسیج دانشجویی است اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم، همچنین برای این کادرسازی در بسیج دانشجویی می‌بایست مجموعه‌های دانشگاهی با عزمی راسخ برای هم افزایی در این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.
وی افزود: یکی از ارکان نقش آفرین در دانشگاه‌ها بسیج دانشجویی است و ما تمام توان خود را برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها به کار می‌گیریم و هم چنین دست یاری خود را برای تعامل هر چه بهتر از گذشته به سمت دانشگاه‌ها دراز می‌کنیم.
در ادامه دکتر محمد روحانی مقدم معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ضمن تشکر از فعالیت‌های بسیج دانشجویی گفت: همه‌ی ما این افتخار را داریم که به عنوان بسیجی در جهت تداوم ارزش‌ها تلاش می‌کنیم و به سوی اهداف انقلاب با یاری خون شهدا حرکت می‌کنیم.
معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در ادامه گفت: همکاری‌های خوبی بین دانشگاه و بسیج دانشجویی در حال انجام است و برنامه‌های خوبی تا به امروز انجام شده است و از بسیجیان عزیز درخواست داریم تا با قوت بیشتری در راستای اهداف عالی نظام تلاش کنند تا با کمک هم بتوانیم جامعه و محیط دانشگاه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده کنیم و دست به دست هم زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) باشیم.
در ادامه دکتر عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: یکی از افتخارات من این است که معلم بسیجی هستم و بهترین افتخار شما نیز این است که دانشجوی بسیجی هستید. دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دانشجویی هر دو مولود انقلاب اسلامی هستند و از شما نیز انتظار می‌رود که هر جا در دانشگاه نیاز به کمک وجود دارد بسیجیان وارد عمل بشوند و به مسئولین دانشگاه کمک کنند.
خالصی دوست گفت: بسیج در هرجا که احساس تکلیف کند وارد عمل میشود و مجموعه‌ی بسیج باید تلاش کند که در همه‌ی موضوعات و امورات با سرعت هر چه بیشتر در راستای اهداف انقلاب انجام شود؛ و شما نیز نباید حلقه‌ی بسیج دانشجویی را تنگ کنید و باید تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری در دانشگاه به کار گیرید.
طی این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های برادر مصطفی کاشی، برادر حسین قدیری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین سرکار خانم نوری به عنوان مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان معرفی شدند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها