خبرهای داغ:

خود دشمنان می‌گویند سه سال برای اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی کرده بودند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: خود دشمنان می‌گویند که سه سال برنامه‌ریزی کرده بودند و آدم‌هایشان را در خارج و داخل آموزش داده بودند اما خدا همه توطئه‌هایشان را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۲۰۱۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به وقایع اخیر پس از سمیه‌بندی بنزین اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر هفته گذشته جلوه نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان را دیدند.

وی تأکید کرد: خود دشمنان می‌گویند که سه سال برنامه‌ریزی کرده بودند و آدم‌هایشان را در خارج و داخل آموزش داده بودند و قارون منطقه، گاو شیرده ترامپ، عربستان سعودی پول هایش را در این این آشوب ها خرج کرد و رسانه در اختیارشان قرار داد و هرکاری توانستند کردند، اما خدا همه توطئه‌هایشان را خنثی کرد.

خطیب جمعه تهران افزود: معنای این این اتفاق این است که ملت ایران با خداست و دست خدا با این ملت است و این تجربه شیرین را داشته باشیم که رهبر این ملت با سرفرازی بیاید و بگوید با یاری خداوند دشمن را در عرصه سیاسی و نظامی عقب زدیم و این جلوه‌ای از عنایت خدا است. خدا باور بشویم و بدانیم اگر خدایی عمل کردیم خدا هم باما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار