همزمان با آغاز هفته بسیج جمعی از مسوولان شهرستان ساوه به همراه بسیجیان و ملت شهید پرور شهرستان ساوه مزار شهدای شهر را گلباران کردند.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۷۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، امام جمعه ساوه گفت: در آستانه چهل سالگی بسیجی هستیم که مظهر شهادت، ایثار و فداکاری برای اسلام و ملت است، لذا باید به این شجره طیبه که به فرمان امام راحل و از دل مردم تشکیل شد افتخار کرد و در هر لباس و مقامی که هستیم بسیجی وار به خدمت بپردازیم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: تربیت فرزندان نیکو توسط خانواده شهدا به ما مسوولان و مردم درس های بزرگی می دهد و کمترین کار ما ادامه دادن راه شهدا و ایستادن در مسیر ولایت است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز با تبریک فرارسیدن 40 سالگی بسیج گفت: امسال هفته بسیج با شعار چهل سال جهاد، خدمت و شهادت آغاز شده است که مفتخریم در نخستین روز از هفته بسیج که با عنوان بسیج، مقاومت ایثار و شهادت نامگذاری شده است با خانواده شهدا دیدار کرده و با حضور در مزار شهدای شهر با آرمان های شهدای عزیز تجدید میثاق کنیم.

 سرهنگ حجت الله دستجانی افزود: با افتخار باید گفت که 92 هزار نفر از شهدای ما بسیجی هستند که ثمره  آن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است لذا با افتخار این عزت و اقتدار را تقدیم به خود شهدا و صبر و ایستادگی خانواده آنها می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، تصریح کرد: حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده آنها برای ما چراغ راه است، چراکه با دعای خیر پدر  مادر و خانواده شهداست که ما در این راه استوار بوده و سربلند خواهیم بود.

در ادامه نیز جمعی از مسوولان شهرستان، پاسداران،  بسیجیان و آحاد مردم با حضور در گلزار شهدا امامزاده سید علی اصغر (ع) مزار شهدا را گلباران کردند.

ارسال نظرات