مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظارت صحیح مجلس می‌تواند از انجام برخی اقدامات نادرست در کشور جلوگیری کند گفت: وظیفه مردم است تا در انتخابات پیش‌رو، نمایندگان شایسته، توانمند و انقلابی به مجلس بفرستند تا در کارها و تصمیمات کشوری انقلابی برخورد کنند.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۵۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در یادواره ۶۳ شهید شهرستان رانکوه در املش اظهار داشت: تبعیت از ولایت‌فقیه در حرکت در مسیر تحقق منویات ولی‌فقیه اصلی‌ترین توصیه شهدا است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان تبعیت از ولایت فقیه را عامل محفوظ ماندن انقلاب اسلامی از توطئه دشمنان دانست و افزود: امام خمینی(ره) وصیت کرده بودند که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بی‌افتد و امروز ما موظف هستیم تا برای تحقق این امر تلاش کنیم.

 

تسخیری با اشاره به توصیه پیامبراکرم(ص) در خصوص شیوه عملکرد مسئولان در حکومت اسلامی تصریح کرد: مسئولان نباید خودشان را از مردم جدا کنند و باید همواره در میان مردم بوده و با آن‌ها در ارتباط باشند.

 

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری مسئولان از ترویج فقر در جامعه خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز برخی افراد در بدنه نظام حضور دارند که عملکرد آن‌ها ظلم به مردم است اما باید بدانند که مردم در برابر این ظلم‌ها سکوت نمی‌کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نفوذ منافقان، سلطنت‌طلبان و اشرار در جمع اعتراضات مردم گفت: متاسفانه نفوذ آمریکا و نوکرانش سبب شد تا مطالبات بر حق مردم به بیراهه برود.

 

تسخیری با تاکید بر اینکه عدم تحقق وعده‌های دولت سبب ترویج ناامیدی در جامعه می‌شود اظهار داشت: امروز مسئولان ما باید در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب هوشیار باشند.

 

وی با اعلام اینکه جدا کردن صف مردم از اغتشاشگران توسط مقام معظم رهبری سبب خنثی شدن توطئه دشمنان شد عنوان داشت: تنها راه رفع مشکلات کشور ایجاد دولت و مجلس جوان و انقلابی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظارت صحیح مجلس می‌تواند از انجام برخی اقدامات نادرست در کشور جلوگیری کند افزود: وظیفه مردم است تا در انتخابات پیش‌رو، نمایندگان شایسته، توانمند و انقلابی به مجلس بفرستند تا در کارها و تصمیمات کشوری انقلابی برخورد کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات