فرمانده سپاه خوی از برگزاری 400 برنامه در خوی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۵۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی عصر امروز در نشست خبری در این شهرستان، اظهار کرد: 400 برنامه در خوی به مناسبت نکوداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود؛ این برنامه‌ها با شعار «40 سال خدمت، جهاد و شهادت» برگزار خواهد شد.

وی بسیج را مظهر قدرت و اقتدار ایرانیان دانست و ادامه داد: تشکیل بسیج و ادامه راه شهدا در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از تدابیر ارزنده و مهم حضرت امام (ره) به شمار می‌رود.

این مسوول خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی از اصلی‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند، بنابراین دشمنان نظام اسلامی، جوانان و ذهن و افکارشان را برای خود هدف قرار داده‌اند بنابراین باید مراقب آنها باشیم.

فرمانده سپاه خوی برگزاری رزمایش شکوه، اقتدار و مقاومت بسیج با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان سلحشور در چهار منطقه از این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: این رزمایش 5 آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: افتتاح 40 پروژه اقتصاد مقاومتی، عمرانی و محرومیت‌زدایی، کلنگ‌زنی 3 باب خانه عالم در روستاهای قینر، سفلی، آغ‌باش و قره‌آغاج، افتتاح یک طرح پرورش بوقلمون در کوی صفا و روستای مرتضی کندی با صرف اعتبار 2 میلیارد ریال از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

این مسوول اضافه کرد: اعزام تیم پزشکی رهنمون به مناطق محروم، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم خاطره گویی و شب شعر، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع گام دوم انقلاب، حضور گروه‌های صالحین در نماز جمعه شهرستان، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که برای این هفته تدارک یافته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات