رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد:

از بهره برداری دهکده اقتصاد مقاومتی تا افتتاح ۸۸ خانه سیل زده در هفته بسیج / سپاه کربلا ۱۵۰ سالن ورزشی ساخت

اقبال پور از تعمیر و بازسازی ۲۷۵ خانه سیل زده خبرداد و گفت:‌  کلید ۸۸ واحد مسکونی سیل زده در هفته بسیج تحویل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۲۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدمهدی اقبال پور رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به مناسبت چهل سالگی بسیج،با اشاره به اینکه بسیج سازندگی ۱۸۰۰ پروژه را در دست اجرا دارد و تا پایان سال این تعداد به ۲ هزار پروژه خواهد رسید، اعلام کرد: ۱۵۶۰ پروژه به بهره برداری رسید.

اقبال پور از بهره برداری ۴۱۰ پروژه در هفته بسیج خبر داد و افزود: در پنج سال گذشته ۱۵۰ سالن ورزشی و ورزشگاه توسط سپاه کربلا مازندران به بهره برداری رسیده است، که در هفته آینده نوسازی ورزشگاه شهید متقی ساری نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ساخت سالن‌های ورزشی ۷ تیر بابل و جویبار هم  در دست اجراست، اضافه کرد:‌ساخت ۴۹۳ واحد مسکونی تحت پوشش کمیته امداد نیز در دست اجراست که ۹۰ درصد این واحد‌ها تا پایان آذرماه به بهره برداری خواهد رسید.

اقبال پور در ادامه از تعمیر و بازسازی ۲۷۵ خانه سیل زده خبرداد و گفت:‌  کلید ۸۸ واحد مسکونی سیل زده در هفته بسیج تحویل می‌شود.

به گفته اقبال پور ۸ هزار نفر در قالب ۸۰۰ گروه جهادی و در ۲۲ رشته تخصصی در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا در ادامه از وام ۱۸۰ میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال خُرد و خانگی هم خبر داد و افزود: این وام‌ها  از ۵ تا ۳۰ میلیون تومان در زمینه‌های دام، طیور، آبزیان و صنایع دستی پرداخت شد.

اقبال پور با تاکید بر اینکه روستا‌ها باید مولد باقی بمانند، اظهار کرد: ایده‌های خوب را تجاری سازی خواهیم کرد، چرا که  نیروی انسانی، تولید علم، تکنولوژی و فناوری، بازار و صنعت باید در کنار هم حرکت کنند تا چرخه اشتغال بچرخد.

به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا ۷۰۰ صندوق اشتغالزا بصورت کاملاً مردمی در روستا‌ها ایجاد شد که این تعداد صندوق‌ها تا پایان سال به ۱۰۰۰ صندوق خواهد رسید.

لازم به ذکر است دهکده اقتصاد مقاومتی سمسکنده دز هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها