امام جمعه دهدشت: ملت ایران با تمام قدرت از امنیت،اقتدار و استقلال کشور حفاظت و حراست می کنند.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۱۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
امام جمعه دهدشت در جمع پر شور مردم شهرستان کهگیلویه در مصلی شهر دهدشت گفت: مردم، با بصیرت، آگاهی، صبر و حوصله نگذاشتند اغتشاشگران به نظام و امنیت خدشه‌ای وارد شود.
حجت الاسلام حسینی با قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر نیرو‌های نظامی، انتظامی و سپاه به دلیل جلوگیری از خودنمایی اشرار در آشوب اخیر افزود: منافع اجرای طرح سهمیه بندی بنزین باید برای مردم بیشتر تبیین شود.
وی با اشاره به پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: سال‌ها رنج و مرارت کشیده شد تا نهال این انقلاب تنومند شود، اما دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به آن استفاده می‌کند، اما نیرو‌های مردمی، نظامی و انتظامی تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.
حجت الاسلام حسینی گفت: ما از دستگاه قضا و نیرو‌های امنیتی می‌خواهیم که با سرعت و قاطعیت با اشرار برخوردکنند.
امام جمعه شهر دهدشت بیان کرد: آشوبگران، اخلالگران و اشرار بدانند که این کشور خون بهاء شهدا است و تعرض کنندگان به اموال عمومی و مخلان نظم و امنیت با پاسخ قاطع وکوبنده مردم و مسئولان مواجه می‌شوند.
حجت الاسلام حسینی از مسئولان خواست با نظارت مستمر بر بازار موجب کاهش تورم شوند.
امام جمعه شهر دهدشت گفت: ملت بصیر و صبور با دانایی و آگاهی با آشوبگران همراهی نکردند و همین بصیرت موجب ناکامی آنان شد.
آمریکا، استکبار جهانی، منافقین، سلطنت طلب‌ها و عوامل مزدور بدانند ملت ایران با تمام قدرت از امنیت، اقتدار و استقلال کشور حفاظت و حراست می‌کنند.
مردم ولایت مدار دهدشت در این مراسم از میدان امام حسین (ع) تا مصلی امام خمینی (ره) دهدشت را راهپیمایی کردند و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آل سعود خائن انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی این نظام اعلام کردند و از ولایت فقیه و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت کردند.
ارسال نظرات