بیانیه مشترک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان :
فرهنگ بسیج بزرگترین ومقدس ترین فرهنگ عالم است که ریشه های محکم و فراگیر آن بر تمدن تو خالی و پوچ غرب غلبه کرد و جوانانی را در تشکل مقدس خود جمع کرد که با ایمان و اعتقاد بالای خود آینده بشریت را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۹۱۹۱۹۰۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمانمناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:
هفته بسیج یادآور حماسه آفرینی‌های بزرگ مردانی است که تمام هستی شأن را طبق اخلاص گذاشتند تا اوج افتخارات را برای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی به ارمغان آورند.
فرهنگ بسیج بزرگترین ومقدس‌ترین فرهنگ عالم است که ریشه‌های محکم و فراگیر آن بر تمدن تو خالی و پوچ غرب غلبه کرد و جوانانی را در تشکل مقدس خود جمع کرد که با ایمان و اعتقاد بالای خود آینده بشریت را رقم خواهند زد.
بسیجیان سرو قامتانی هستند که سرو در تو صیف عظمتشان خمیده و دریا دلانی که دریا برای تفهیم وسعتشان خشکید. پروانه صفتانی که شمع از سوز وصف جمالشان آب شد. غیرتمندانی که کوه از هیبت غیرتشان فرو ریخت و طلایه دارانی که حق در سیمایشان متجلی است.
امسال در حالی طلیعه چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین را گرامی میداریم که شاهد اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران و صدور و بروز آن در منطقه و جهان هستیم اگر چه گوشه قلبمان مالامال اندوه حوادث خونین ومرگباری است که در جهان اسلام به وقوع پیوسته است از کشتار بی‌رحمانه مردم یمن، فلسطین، سوریه و بحرین گرفته تا آشوب و اغتشاشاتی که در عراق، لبنان و دیگر بلاد اسلامی شاهد آن هستیم، حوادثی که توسط سردمداران کفر یعنی آمریکا و صهیونیزم جهانخوار و نوکران سفیه شان در منطقه یعنی آل سعود و گروه‌های تکفیری در سایه سکوت خفت بار مجامع بین المللی انجام می‌پذیرد.
دشمنان اسلام بدانند ما بسیجیان در سایه منویات و رهنمود‌های مولا و مقتدایمان آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی همیشه در صحنه خواهیم ماند و تمام تلاشمان را در راستای پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و بستر سازی تشکیل تمدن عزتمند اسلامی بکار خواهیم بست و مصمم هستیم تا پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزار در آوریم و. این پرچم پرافتخار را به دست صاحب اصلی آن حضرت، ولی عصر عجل الله برسانیم.
اینجانبان فرا رسیدن هفته مبارک بسیج که بیانگر تجدید بیعت و میثاق بسیجیان با ولایت است را به همه بسیجیان سلحشور و آحاد مردم غیور و عزتمند استان تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون بسیجیان عزیز و مردم ولایت مدار استان را در تمامی عرصه‌ها خواستاریم.
ارسال نظرات