فرمانده ناحیه مرکزی یزد:

برپایی نمایشگاه 40 سالگی بسیج در هفته بسیج/برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان

جوکار اذعان داشت: برپایی نمایشگاه ۴۰ سالگی بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری همایش بسیجیان در مسجد حظیره، حضور در نماز جمعه استان، برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان یزد خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۹۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جوکار در دیدار با سردار میرحیدری، فرمانده محترم نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه "چهل سال خدمت، جهاد و شهادت به‌عنوان شعار محوری هفته بسیج انتخاب شده است گفت:: بسیج در طول چهل سال گذشته تاکنون، در هرکجا که نیاز بوده درصحنه حضورداشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد بابیان اینکه ۱۸۵۰ شهید بسیجی در استان داریم تصریح کرد: بسیج در دفاع از انقلاب و اسلام حضور بسیار پررنگ و چشمگیری داشته است.
وی به حضور مقتدرانه بسیج در بحث تهاجم فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی یک مسئله بسیار مهمی است که رهبر معظم انقلاب هم نسبت به آن تأکیدات فراوانی داشتند که بحمدالله بسیج در این خصوص حضور مقتدرانه و مؤثری داشته است.
جوکار به فعالیت‌های بسیار خوب و مؤثر بسیجیان در قالب گروه‌های مختلف جهادی برای رفع چالش‌ها و مشکلات مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد و اظهار داشت: در تابستانی که گذشت، هفته‌ای نبود که اعزام گروه‌های بسیجی و جهادی را به مناطق سیل‌زده نداشته باشیم.
وی با تأکید بر اینکه امسال کیفیت در برنامه‌های هفته بسیج در استان یزد ملاک بوده نه کمیت، خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سطح استان یزد برنامه‌ریزی‌شده که امیدواریم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
جوکار "۴۰ سال، ۴۰ برنامه در ۴۰ مسجد " را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان یزد عنوان کرد و اذعان داشت: برپایی نمایشگاه ۴۰ سالگی بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری همایش بسیجیان در مسجد حظیره، حضور در نماز جمعه استان، برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان یزد خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد بابیان اینکه حضور مسئولان استان را در پایگاه‌های بسیج در طول این هفته خواهیم داشت افزود: مدیران کل محترم استان نیز می‌توانند در پایگاه‌های بسیج حضور پیدا کنند و نسبت به فعالیت‌های بسیجیان مطلع شوند.
وی با تقدیر وتشکر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاشگران و برقراری امنیت در سراسر کشورتصریح کرد:
برخی از افراد که با پشتیبانی وحمایت دشمنان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، به دنبال ناآرامی‌ها وایجاد فضای نا امنی هستند به اهداف شوم خود نخواهند رسید ، بحمد الله مردم بصیر وانقلابی ایران صف خود را از آنان جدانمودند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات