خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلاله مطرح کرد:

تفکر بسیج، بر پایه ولایت مداری تشکیل شد/ اجرای 180 برنامه در هفته بسیج شهرستان کلاله

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: در بسیج، خط، جناح و احزب جایگاهی ندارد؛ چرا که بسیج بر خط ولایت به توسعه و پیشرفت می اندیشد.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۸۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ دوم پاسدار محمود بیات کوهسار ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج گفت: امام خمینی ره با فرمان خود برای شکل گیری "بسیچ" به ضرورت حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی در بستر تاریخ اندیشید.

وی تصریح کرد: در بسیج خط، جناح و احزب  جایگاهی ندارد؛ چرا که بسیج بر خط ولایت  به توسعه و پیشرفت می اندیشد.

kalalekhabar ir 1

فرمانده سپاه شهرستان کلاله در ادامه اعلام کرد: طی هفته بسیج 180 برنامه در سطح شهرستان به اجرا در می آید که مهمترین آنها تجدید پیمان با آرمان های شهیدان، دیدار با مدیران، کارکنان و پیشکسوتان بسیجی خواهد بود؛ ضمن اینکه نمایش اقتدار را در  تجمع بزرک بسیجیان در 5 آذر در مصلی امیرالمؤمنین (ع) کلاله و شهر فراغی شاهد خواهیم بود.

kalalekhabar ir 2

فرماندار کلاله: تفکر بسیج به دنبال تثبیت نیروهای انقلابی برای خدمت به مردم است

علی اصغر بیانی فرماندار کلاله نیز در این جلسه اظهار داشت: پیشانی بندهای منقش به شعار الله اکبر و یاحسین (ع) وغیره در سربندهای بسیحیان خالق حماسه های بزرگی شد که همچنان استمرار دارد.

وی افزود:امام خمینی ره با دستور تشکیل این نهاد خدمتگزار در همه عرصه ها نام بسیج را در جهان شهره خوشنامی کرد.

kalalekhabar ir 3

فرماندار کلاله در ادامه این جلسه با تقدیر از بسیجیان جامعه گفت: امروز تفکربسیج با قناعت،صبوری، همت و تلاش به دنبال حمایت و تثبیت نیروهای انقلابی در عرصه خدمت به مردم است.

بیانی در پایان بر حضور با شکوه مردم و کارکنان دولت در برنامه های هفته بسیج تأکید کرد.

kalalekhabar ir 4

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار