ارائه مشاوره رایگان در مصلی اراک توسط مشاورین کانون بسیج حقوقدانان

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک از ارائه مشاوره رایگان در مصلی اراک توسط مشاورین کانون بسیج حقوقدانان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۷۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

به‌گزارش سرویس بسیج خبرگزاری بسیج حقوقدانان استان مرکزی از اراک؛  محمد طالبی مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به نیاز شهروندان به مشاوره و آگاهی از مسائل حقوقی گفت: بسیج حقوقدانان وظیفه خودش می داند تا با توجه به نیاز جامعه، به آموزش های حقوقی بپردازد.

وی با بیان اینکه در بحث مشاوره نیز به افرادی که مراجعه می کنند در غرفه هایی که تدارک دیده شده به صورت رایگان مشاوره حقوقی می دهیم عنوان کرد: نمود این حرکت در راه اندازی غرفه های مشاوره شهربازی لاله اراک بود که علاوه بر استقبال خوب مردم توانستیم خدمات بسیار خوبی به شهروندان ارائه کنیم.

مسئول کانون بسیج حقوق دانان شهرستان اراک ادامه داد: با توجه به فرارسیدن هفته بسیج و برنامه هایی که در این راستا تدارک دیده شده یکی از برنامه ها حضور مشاورین کانون بسیج حقوقدانان در نماز جحمعه است که فردا جمعی از مشاورین تخصصی کانون در مصلی شهر اراک حضور پیدا خواهند کرد.

طالبی با اشاره به اینکه علاوه بر این در پایگاه های بسیج و ادارات شهرستان نیز کارشناسان کانون به صورت رایگان به همشهریان عزیز خدمات مشاوره ای می دهند، خاطرنشان کرد:  کانون بسیج حقوقدانان اراک افتخار می کند که می تواند با ارائه مشاوره رایگان به مردم خدمتی بی منت به آنها ارائه دهد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات