فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بوشهر به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج گفت: بسیج مردمی ترین نهاد شکل گرفته در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۶۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
بسیج مردمی ترین نهاد شکل گرفته در جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) در آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با گرامیداشت هفته افتخار آفرین بسیج گفت: یکی از راه‌هایی که همواره باعث ماندگاری، امتداد مکتب حیات بخش اسلام و انقلاب اسلامی می‌شود شهید و شهادت است.

علی رزمجو خاطر نشان کرد: شهدا مشعل دار فروزانی هستند که ما را به سمت صراط مستقیم و بهشتی که وعده الهی است هدایت می‌کنند.

وی بیان کرد: بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد شکل گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حجم عظیمی از تنوع کارکرد‌ها و نقش‌های متصور، در ۴۰ سال انقلاب اسلامی در کار آمدی این نظام نقش به سزایی را ایفا نموده است.

رزمجو ابراز کرد: فرهنگ بسیجی به باور‌های ذاتی افرادی اشاره می‌کند که برای انجام مأموریت‌های بزرگ دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی همواره آمادگی‌های خود را حفظ و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) در پایان گفت: این شجره یک بار دیگر با تجدید عهد با خون شهدا، امام شهدا و با اهدافی که امام و مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی ترسیم نموده است تجدید پیمان می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها