خبرهای داغ:
 مردم ولایتمدار و بصیر شهر مقدس قم همچون گذشته، امروز هم نشان دادند که در تبعیت از ولایت و مقابله با جریان نفاق و ضدانقلاب و ناامن کنندگان ایران اسلامی، به هیچ وجه سستی و تردید در خود راه نمی‌دهند، کما این که امروز، حماسه ماندگار دیگری در تقویم دیار کریمه اهل بیت (ع) ثبت نمودند.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۵۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دو روز پس از حماسه زنجانی‌ها در محکومیت اقدام فتنه گران و اشرار وطن فروش، پیش از ظهر امروز، مردم ولایتمدار قم همگام و همصدا با بسیاری از شهر‌های دیگر ایران اسلامی، حضوری یکپارچه در خیابان‌های مرکزی شهر داشتند و مسیر مصلی قدس تا حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) را راهپیمایی کرده و با سردادن شعار‌های ضدآمریکایی، ضدصهیونیستی و ضدنفاق، حمایت همه جانبه خویش از رهنمود‌ها و بیانات اخیر مقام معظم رهبری را اعلام داشتند.

به این طریق بصیرت، زمان شناسی و ولایتمداری ساکنان آشیانه اهل بیت (ع)، بار دیگر بر همگان ثابت شد و این مردم نشان دادند که در تبعیت از ولایت، نخواهند گذاشت آب خوشی از گلوی دشمنان و ایادی و مزدوران داخلی آن‌ها پایین برود.

در این راهپیمایی خودجوش و گسترده که تنی چند از علما، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، اقشار مختلف مردم قم و برخی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، مردم ضمن درخواست جدی از دولتمردان به منظور توجه به مشکلات معیشتی جامعه و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به بهانه گرانی بنزین و سهمیه بندی جدید آن، از دستگاه قضایی و نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی خواستند که با قاطعیت هر چه تمام تر، منافقان، اشرار و اراذل و اوباشی که در روز‌های اخیر دست به جنایت و تخریب و اغتشاش زدند را شناسایی و محاکمه کنند.

حقیقت آن است که حضور یکپارچه و بصیرت افزای امت قهرمان ایران اسلامی در روز‌های اخیر، علاوه بر آن که آتش اشرار و فتنه انگیزان منافق را خاموش کرد، هشداری بود به مسئولانی که با بی تدبیری و ندانم کاری خود، متاسفانه زمینه ساز چنین مشکلاتی شدند.

از سویی بار دیگر، اهمیت بالای نعمت امنیت بر همگان مشخص شد و همان طور که رهبر فرزانه انقلاب نیز فرمودند: ناامنی بزرگترین مصیبت برای هر کشوری و جامعه‌ای است و لذا مردم گرچه از عملکرد مسئولان به ویژه دولتمردان دلخور و گلایه‌مند هستند، اما به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند که مزدوران و منافقان، نعمت امنیت را از آن‌ها سلب کنند.

همچنین حضور باشکوه امروز مردم، تجدید عهدی بود با همه شهیدان والامقام انقلاب و دفاع مقدس و به خصوص شهدای مظلومی که در چند روز اخیر در دفاع از مردم و مقابله با اراذل و اوباش و منافقان اجاره ای، جان شیرین خویش را اهدا نمودند و برای همیشه به سمبل شرف و عزت و آزادگی تبدیل گشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها