خبرهای داغ:
استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج، گفت: نیروی بسیج درطول چهاردهه حیات انقلاب، ماموریت‌های بزرگ و سرنوشت‌سازی را یکی پس از دیگری با موفقیت و سربلندی پشت سرنهاد.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست در این پیام با اشاره به این‌که پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین است، آورده‌است: بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که درپرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل و بزرگوار و با هدف صیانت ازاصول، آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب نوپای اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسید.

پیام حاکیست: ازدوران دفاع مقدس که اوج رشادت، جان‌فشانی و مجاهدت دلاورمردان بسیجی درآن جلوه‌گری می‌نماید تا عرصه‌های فرهنگی، عمران و آبادانی کشور همگی شاهد حضور پررنگ و جان‌فشانی‌های فداکارانه نیروی الهی بسیج است.

استاندار قم دراین پیام تاکید کرده‌است: این نهاد ارزشی برآمده از اندیشه و فرهنگ اسلامی و برخوردار از عناصر ارزشی و انسانی است که درکنار وظایف و کارکرد‌های دفاعی و نظامی، می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز‌های اساسی و حیاتی کشور درعرصه‌های مختلف کار و تلاش و محرومیت‌زدایی، سازندگی و توسعه باشد.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس شجره طبیه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، فرارسیدن هفته بسیج را به عموم بسیجیان غیور و سرافراز استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همگی این عزیزان را، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذرماه هفته بسیج نام‌گذاری شده است.
ارسال نظرات