فرمانده سپاه شهرستان سرباز:

بسیج عامل پیروزی انقلاب در برحه های حساس انقلاب بوده است

فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: بسیج در واقع روحیه پویایی و نشاط را همواره از درون جامعه به انقلاب انتقال می داد و مانع از انحراف آن می شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۱۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرباز، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: مسیر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بدون حضور بسیج مردمی شاید متوقف و منحرف می‌شد و این نشان از دور اندیشی امام راحل دارد که می‌توانست پیچ و خم‌های مسیر پیش رو را به درستی ببیند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اکنون در حالی گام نخست حرکت را طی کرده است که این مسیر بدون لایه مردمی که همان بسیج بود، توان رویارویی با دنیای استکبار را نداشت و این بسیج مردمی بود که پا به پای انقلاب برای پیشرفت اسلام تلاش نمود.
فرمانده سپاه شهرستانی سرباز تاکید کرد: در تمامی مراحل جنگ‌های گذشته که دشمن به کشور ما تحمیل کرد چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم این مردم بودند که پا در صحنه گذاشتند و از انقلاب خود دفاع نمودند.
نخعی افزود: در اندیشه‌های امام، تشکیل نیرویی که بتواند در مقابل قدرت‌های عالم بایستد و از امت اسلام دفاع کند، بسیا ارزشمند بود و بعد‌ها حوادث انقلاب به ما نشان داد بسیج فرمول عبور اسلام و انقلاب از همه بحران‌ها شد.
فرمانده سپاه شهرستانی سرباز تاکید کرد: در عصر کنونی و در مقاطع مختلف اگر بسیج نبود شاید انقلاب، آن تعالی و روحیه پویایی خود را نداشت و در مشکلات کوچک ابتدای انقلاب از مسیر خود منحرف می‌شد.
نخعی افزود: بسیج در واقع روحیه پویایی و نشاط را همواره از درون جامعه به انقلاب انتقال می‌داد و مانع از انحراف آن می‌شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج تا انتهای تاریخ خواهد ماند و این بسیج است که سپاه حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار