به همت معاونت بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان:
به همت معاونت بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی نظرخواهی انتخاب مسئول جدید بسیج واحد خواهران دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۰۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، نظرخواهی انتخاب مسئول بسیج واحد خواهران دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور اعضای شورای پایگاه و مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی شهرستان سمنان و مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار گردید.
در ابتدای مراسم خانم شهابی فر مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی شهرستان سمنان ضمن تشکر از زحمات خانم وفایی نژاد مسئول قبلی واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در این مدت  واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیشرفت خوب و چشم گیری داشته است که این پیشرفت مدیون تلاش خانم وفایی نژاد و اعضای شورای پایگاه بوده است که امید است با انتخاب مسئول بعدی نیز این پیشرفت روز به روز بیشتر شده و به اهداف عالی مجموعه‌ی بسیج دانشجویی نزدیکتر شود.
در ادامه سید محمد معروفی مسئول بازرسی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن توضیح دستورالعمل و شیوه نامه نظرخواهی انتخاب مسئولین بسیج دانشجویی واحد خواهران گفت: یکی از مهمترین معیار‌ها برای انتخاب مسئولین بسیج دانشجویی وجود روحیه‌ی انقلابی در افراد است که الحمدلله این ویژگی در تمامی کاندیدای وجود دارد و از بسیجیان محترم می‌خواهیم تا با شناختی که از کاندیدای این نظرسنجی دارند نظر خود را به ما اعلام فرمایند و ما نیز پیشاپیش برای مسئول آینده آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم مسئول جدید که توسط شما انتخاب می‌شود با کمک سایر خواهران بتواند در راستای اهداف مجموعه گام بردارد.
در انتها خانم وفایی نژاد مسئول سابق واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ضمن ارائه گزارش عملکرد در طول دوره مسئولیتشان گفت: در طول این مدت سعی کردیم برنامه‌های متنوعی را با کمک سایر اعضا اجرا کنیم از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای جشن‌هایی به مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری حلقه‌های مطالعاتی در محیط خوابگاه و.. نام برد. در این مدت برای افزایش صمیمیت میان دانشجویان و مجموعه‌ی بسیج تلاش‌های بسیاری صورت پذیرفته است امیدواریم تا مسئول بعدی به همراه اعضای شورای خود بتواند در اجرای برنامه‌های خود موفق باشد.
در پایان مراسم پس از نظرسنجی از خواهران بسیجی خانم خلیل زاده بعنوان مسئول جدید واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان انتخاب شد.
خانم خلیل زاده دانشجوی رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و از فعالین فرهنگی بسیج دانشجویی بوده است./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها