مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)
در آستانه روز قشر بسیج دانشجویی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اعضای ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۰۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
بصیرت یعنی فهم به موقع و اقدام به موقعبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در آستانه روز قشر بسیج دانشجویی حجت الاسلام والمسلمین دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اعضای ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان دیدار و گفت و گو کردند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت روز قشر بسیج دانشجویی شرایط فتنه گون امروز را عرصه‌ای برای سنجش بصیرت نیرو‌های انقلابی دانستند.
وی با ذکر حدیثی از امیرالمومنین مبنی بر اینکه دو نعمت بسیار مهمی که عمدتا فراموش می‌شوند، سلامتی و امنیت است، امنیت را نعمت مهم و ضرورت موثر رشد و توسعه دانستند.
حجت الاسلام والمسلمین دیباجی در ادامه گفت: بصیرت یعنی اینکه به موقع بفهمیم و شرایط را درک کنیم و اقدام لازم ومناسب را انجام دهیم.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عامری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن عرض خوشامدگویی به بیان گزارش اقدامات انجام شده در بسیج دانشجویی پرداختند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها