رئیس سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ره‌آورد سرزمین نور، گفت: اظهار داشت: راهیان نور همه ساله برگزار می‌شود و سال گذشته 7 میلیون نفر در این اردو شرکت کردند.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۸۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار یعقوب سلیمانی در اختتامیه نخستین جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» آذربایجان شرقی با تبریک هفته بسیج، گفت: در نخستین روز هفته بسیج، باید بگویم که انقلاب با وجود تمام دشمنی‌ها و توطئه‌ها به 40 سالگی خود رسیده که علت آن، ایثارگری و خون شهداست. وی افزود: انقلاب همیشه پیش‌رو بوده و هیچ‌گاه دچار رکود نشده است. بسیج در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت داشته و این توان را دارد که در دل‌ها نفوذ کند.

سردار سلیمانی ادامه داد: دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور ما دریغ نمی‌کنند، اما حضور بسیج برای خنثی سازی نقشه‌های شوم آنها کافی است. دفاع مقدس یک شخصیت جدید برای ملت ایران به وجود آورد و هنوز هم که هنوز است، دشمن از پنجره دفاع مقدس به ما نگاه می‌کند.

وی با گلایه از تحریفات انجام شده در خصوص دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: متاسفانه گاهی اوقات می‌بینیم که روایت‌هایی که در مناطق عملیاتی انجام می‌شود، با تحریفاتی همراه است که باید در این زمینه حواس‌مان را جمع کنیم. برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور هم در همین راستاست تا فرهنگ دفاع مقدس و شهادت‌طلبی به نسل‌های آینده انتقال یابد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین و ماندگارترین راه گرامیداشت و ادامه راه شهدا و مقابله با تهاجم فرهنگی برگزاری یادواره و تحکیم و تسری همین برنامه‌هاست که در دامنه همین راهیان نور قرار دارد.

ارسال نظرات