فرمانده سپاه شهرستان سرباز:

تفکر بسیجی موجب آزادی و آزادگی ملت ها شده است

فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: بسیج مربوط به یک جغرافیای خاص نیست و امروز بسیج تمام مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۸۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان سرباز در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در پنجم آذر ماه سال ۵۸ با دستور امام خمینی رحمت الله علیه بسیج مستضعفین راه اندازی شد و بستری برای خدمت با اخلاص‌ترین افراد در جامعه شد تا به اسلام و کشور خدمت کند.

وی افزود: امروز این روحیه بسیجی است که موجب پیشرفت انقلاب می‌شود و هر کجا که این روحیه بوجود آید پیشرفت میسر خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان سرباز تاکید کرد: وقتی به سخنان امام خمینی رحمت الله و امام خامنه‌ای مدظله العالی نگاه می‌کنید می‌بینید که با ارزش‌ترین کلمات در وصف بسیج بیان شده است که این نشان از ارزش والای بسیج در نزد امامی انقلاب دارد.

نخعی تصریح کرد: بسیج مربوط به یک جغرافیای خاص نیست و امروز بسیج تمام مرز‌های جغرافیایی را پشت سر گذاشته و همانگونه که شاهد هستید در کشور‌های دیگر هم این تفکر موجب آزادگی و آزادگی ملت‌های شده است که در عراق و سوریه کاملا مشهود است.

وی تاکید کرد: امروز اگر تفکر بسیجی نبود شاید انگیزه‌ای برای خدمت در این نقاط دورافتاده برای کسی نبود؛ اما این تفکر بسیجی است که میل به خدمت را به همه می‌دهد.

فرمانده سپاه شهرستان سرباز در پایان خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی برای تقدیر از جانفشانی هوی بسیجیان در نقاط مختلف است و همه بسیجیانی که در جای جای شهرستان خدمت می‌کنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار