خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: اگر دفاع مقدس نبود، ما باید در کتاب‌ها به دنبال فداکاری و ایثار می‌گشتیم ما در دفاع مقدس همه مفاهیم قرآنی مانند شهادت، رشادت، ایثارگری و حماسه را درک کردیم.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۷۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در اختتامیه نخستین جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» آذربایجان شرقی، افزود: دفاع مقدس برای ما حماسه و ارزش آفریده و به همین خاطر، از آن به عنوان اوج افتخارات ایران  یاد می‌کنیم. ما همیشه شاخص‌های قرآنی را شنیده بودیم، اما با دفاع مقدس آن ها را لمس کردیم.
وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان آذربایجان شرقی در دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد: آذربایجان شرقی نه درگیر جنگ بود و نه مرز ناامنی داشت، اما با این حال جوانانش هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر، در خوزستان به دفاع از ایران پرداختند و در طلائیه، شلمچه و اروند به شهادت رسیدند. آذربایجان شرقی۱۰ هزار آلاله به خون خفته را تقدیم این انقلاب کرده است. این فرزندان عاشورایی بودند که حماسه آفریدند
سردار خرم با بیان اینکه «بیشترین تاکید مقام معظم رهبری بر روی موضوع راهیان نور است»، عنوان کرد: اگر راهیان نور نبود، دفاع مقدس هم از ذهن‌ها فراموش می‌شد، اما الان می‌بینیم که بعد از 30 سال، آن ارزش‌ها هنوز زده است.
فرمانده سپاه عاشورا در پایان گفت: مهدی و حمید باکری، یاغچیان و همه شهدای دفاع مقدس تاریخ سربلندی هستند و اگر بخواهیم تاریخ را سر بلند نگه داریم، راهی نداریم جز اینکه فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

ارسال نظرات