امام جمعه محلات گفت:نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۴۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات دردیداربابسیجیان وپاسداران سپاه محلات ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت:بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند.

ربانی درادامه گفت:بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا نمودند.

وی خدمت به مردم را افتخار و تاج کرامت عنوان و بیان کرد: بسیج تاکنون در هر عرصه‌ای که ورود یافته توانسته نقش بی بدیل خود را نشان دهد و این نقش از مولفه‌های و ویژگی‌های مهم بسیج است.

ربانی همچنین افزود:نوجوانان، جوانان و پیران جوانمردی که داوطلبانه و بی هیچ ادعا روز‌های سخت جنگ را مردانه پشت سر نهادند و بدون درخواست پاداش و سپاس، فقط برای ادای تکلیف، در برابر بی رحم‌ترین دشمنان این آیین و سرزمین سینه سپر کردند و البته هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی آن روز‌ها و روز‌های پس از آن است.

وی درادامه گفت:تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است البته بسیجیان نیازی به احترام و تجلیل ما ندارند. ما هستیم که به آنان و به حضور فعالشان برای همیشه نیازمندیم.

ربانی اضافه کرد: مهم‌ترین شاخصه بسیج که اکنون به الگو در جهان تبدیل شده است، مولفه فراملی و فرامرزی بسیج است که امروز هسته‌های جهانی با الگوگیری از آن پرجم دار مقاومت در منطقه و دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است.

امام جمعه محلات در پایان گفت:سلام و صلوات خدا بر شهیدان بسیج و درود و برکات او بر زنان و مردانی که سنگر آنان را همچنان پاس داشته اند. این روز‌ها بر همه آنان و بر رهبر بسیجیان جهان مبارک باد.

ارسال نظرات