خبرهای داغ:
معاون سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های 40 ساله بسیج در پارک جنگلی ارومیه

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های 40 ساله بسیج در پارک جنگلی ارومیه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه پارک جنگی دائر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۱۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

 سرهنگ پاسدار یوسف شاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، فرا رسیدن هفته بسیج را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف و آرمان‌های بسیج است، همچنین در این فرصت مغتنم باید هدف از تاسیس آن را برای نسل جدید کشورمان تبیین کرد.

وی افزود: سال گذشته چهلمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و با شکوه هر چه تمام‌تر جشن مربوط را برگزار کردیم، امسال نیز در چهلمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان امام قرار گرفتیم.

این مسوول با بیان اینکه امروز بسیج به همه عرصه‌ها وارد شده است، اظهار کرد: در عرصه‌های فرهنگی، اعتقادی و تربیتی حتی عمرانی و سازندگی نیز بسیج در حال ارائه خدمت است، بنابراین در این ایام باید خدمات و دستاوردهای مختلف بسیج را به اطلاع مردم رساند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه بدنه بسیج از آحاد مردم تشکیل شده است و بین بسیج و آحاد جامعه فاصله‌ای وجود ندارد، اضافه کرد: بسیج از بین مردم و برای خدمت به مردم برخاسته است.

2 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان برگزار می‌شود

وی ادامه داد: نزدیک به 2 هزار برنامه در قالب 100 عنوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان برگزار خواهد شد؛ این سری برنامه‌ها با شعار 40 سال خدمت، جهاد و شهادت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

این مسوول به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، محرومیت‌زدایی، عمرانی و ... از تاریخ 30 آبان تا هفتم آذر ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: بسیج از بدو تاسیس در سال 1358 تاکنون در زمینه‌های گوناگون ایفای نقش کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است.

این مسوول غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای آذربایجان غربی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، نشست صمیمی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج استان با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی را اهم برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های 40 ساله بسیج در پارک جنگلی دایر خواهد شد، که افتتاح آن در روز پنج شنبه ساعت 5 عصر می‌باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی حضور در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان سپاه در پیش از خطبه ائمه جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مراسم گرامیداشت تشکیل سازمان بسیج دانشجویی و تشکیل مجمع استانی بسیجی پیشکسوتان، برپایی رزمایش شکوه و اقتدار و مقاومت بسیجیان در 5 آذر از جمله این برنامه‌هاست.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش سران عشایر، افتتاح 40 واحد مسکونی مددجویی و ... را از دیگر برنامه‌‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار