خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به اجرای طرح افزایش نرخ بنزین گفت: مردم ‌کاشان ‌روز جمعه ‌انزجار خود را از آشوب و آشوبگران اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۰۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

سرهنگ مرتضی عمو مهدی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری راهپیمایی در راستای محکومیت ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهرهای کشور اظهار داشت: مردم دارالمومنین کاشان در روز جمعه بعد از نماز پرفیض جمعه انزجار خود را از آشوب و آشوبگران اعلام می‌کنند و با مشت‌های گره کرده ندای مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی ضمن تشکر از مردم با بصیرت کاشان در واکنش صحیح به اجرای طرح افزایش نرخ بنزین افزود: با وجود افزایش نرخ بنزین مردم شهیدپرور کاشان عاقلانه با این موضوع برخورد کرده و هیچ گونه ناآرامی به واسطه افزایش نرخ بنزین در این شهرستان رخ نداد.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه متاسفانه افزایش نرخ بنزین بهانه‌ای شد تا در برخی شهرها جولانگاه اشرار شود، بیان کرد: افزایش نرخ بنزین اگرچه  ممکن است سبب نارضایتی مردم شود اما این افراد به این موضوع اهمیتی نمی‌دادند و تنها اموال عمومی را تخریب می‌کردند و بر همین اساس جلسه شورای تامین کاشان تشکیل و تصمیمات اتخاد ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اطلاعاتی، نظامی و انتظامی اوضاع شهر را رصد می‌کنند، گفت: آگاهی و هوشیاری مردم کاشان بهترین عامل بازدارنده از این‌ مسئله بود چراکه مردم فهیم کاشان می‌دانند با اعتراضات خیابانی برخی افراد سوء استفاده می‌کنند و بر همین اساس مردم‌ کاشان امنیت را بر دیگر مسائل ترجیح دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها