همزمان با فرارسیدن هفته مبارک بسیج،گلزار شهدای شهر شهرکرد با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۰۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد در حاشیه آئین مهمانی لاله ها در گلزار شهدای شهرکرد،  با تقدیر از مقام والای اسوه های صبر و استقامت گفت: امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون جان­فشانی شهداست.

سرهنگ انصاری افزود: کلمه"شهید" پرمعناترین واژه در تاریخ انسانیت است، کلمه ای که مفهومش ناشناخته  مانده است.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه معنوی که همراه با روضه خوانی و بیان خاطره توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود، با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و خانواده معظم شهدا، قبور مطهر شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

شایان ذکر است: قرائت قرآن، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی توسط گروه رزم نواز ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام)، سخنرانی سردار محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه، مداحی و گلباران و قرائت فاتحه از برنامه های آئین مهمانی لاله ها به مناسبت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج مستعضعفین در گلزار شهدای شهرکرد بود.

گفتنی است: امروز گلزار شهدای شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف بسیجی و خانواده های معظم شهدا و مردم و مسئولین غبارروبی و گلباران شد.

ارسال نظرات