خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 462 تماس با سامانه 125 همدان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 29 آبان ماه شهروندان 462 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۸۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

برقراری 462 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در مورخ 29 آبان ماه، هشت عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 29 آبان ماه شهروندان 462 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 17 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و متاسفانه 396 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ هشت مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار چیت سازیان، نجات افراد محبوس شده در منزل در کوی کوثر، چهار مورد نجات حیوانات در بین النهرین، شیرسنگی، جاده فقیره و بلوار مطهری، عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در نظربیگ و تست گاز منوکسید کربن در خیابان اراک توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در خواجه رشید صورت پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار