مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان

مسئولین باید با روحیه بسیحی و انقلابی شعار سال را عملی کنند .

حجت الاسلام فقیهی در نشست خبری هفته بسیج بیان داشت: بصیرت و معرفت مردم کوهبنان ستودنی است هر کار برای مردم این خطه انجام شود کم است لذا مسئولین باید با روحیه بسیحی و انقلابی شعار سال را عملی کنند .
کد خبر: ۹۱۹۱۶۷۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

در آستانه هفته بسیج نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان درمحل نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مهدی فقیهی با تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس به فرمان حضرت امام‌(ره) لبیک گفتند و تا کنون با عزت و اقتدار انقلاب را به پیش بردند لذا در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) تمام هجمه هایی که در عرصه های مختلف تا به امروز داشتیم  با روحیه بسیجی  آنها را خنثی کردیم .

وی خاطر نشان کرد: در بیانیه گام‌دوم مورد نظر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که سراسر ارشادات الهی است نگاه به جوانان با روحیه بسیجی مد نظر است در حالی که استکبار جهانی از رژیم کودک کش یمن حمایت می کند کشوری که سراسر وجودش نفرت و کینه ورزی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ادامه داد: شاهدیم که عمال استکبار در امورات داخلی کشور ما دخالت می کنند به گونه ای که طی چند روز  گذشته با راه اندازی اغتشاش گران به مساجد، پایگاه ها ، کتابخانه ها، بانک ها ، فروشگاه ها حمله ور شدند اما ملت وفادار  ایران اسلامی در پرتو منویات مقام‌معظم رهبری فتنه جاری را خاموش کرد.

وی تاکید نمود : جا دارد از ملت بصیر ، آگاه و شریف کوهبنان تقدیر و تجلیل کنیم که در فتنه اخیر هیچ حرکتی خلاف ارزش ها نداشتند البته ولایت مداری  و بعد مذهبی مردم شهرستان کوهبنان‌باعث شده بعنوان امن ترین و بصیرترین نقطه در استان کرمان باشیم .

حجت الاسلام فقیهی بیان داشت: بصیرت و معرفت مردم کوهبنان ستودنی است هر کار برای مردم این خطه انجام شود کم است لذا مسئولین باید با روحیه بسیحی و انقلابی شعار سال را عملی کنند .

وی یادآور شد: سپاه پاسداران کوهبنان در راستای گسترش اشتغال و عملی کردن شعار سال آمادگی کامل دارد تا با حمایت از سرمایه گزاران در راستای رونق تولید گام‌بردارد.

ارسال نظرات