مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز اظهار داشت: آراسته بودن بسیجیان به فضائل اخلاقی اعم از "اخلاق و معنویت" باعث شده است فرهنگ بسیج در همه کشورها رشد کرده و موجب پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۶۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و رهروان شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت : امیدوارم همه ما بتوانیم در مسیر شهدای بسیجی و امام بسیجیان همچنان نظام و انقلاب را پیش ببریم و به اهداف امام و شهدا که تشکیل حکومت جهانی است، برسیم.

اخلاق و معنویت باعث رشد فرهنگ بسیج در همه کشورها شده است

وی معنویت و اخلاق را از عوامل اقتدار بسیج و بسیجیان دانست و افزود: این دو مولفه موجب پیشرفت کشور توسط مجموعه بسیج در ادوار مختلف، از دفاع مقدس تا جنگ های سیاسی، اقتصادی، خدمت رسانی و ...شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه بسیج نشات گرفته از فرهنگ دینی ما است و اخلاق و معنویت در این فرهنگ جایگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: آراسته بودن بسیجیان به فضائل اخلاقی اعم از "اخلاق و معنویت" باعث شده است فرهنگ بسیج در همه کشورها رشد کرده و موجب پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف شود.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد : بسیج با ۲ ویژگی مذکور به اقتدار رسیده و کشورهای مختلف از فرهنگ بسیج پیروی می کنند، همچنین حشدالشعبی و مردم مظلوم فلسطین از مقاومت بسیج الگو گرفته اند.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت شکل گرفته و بزرگترین ابرقدرت ها در برابر آن ناتوان هستند در نتیجه باید عوامل اقتدار بسیج تعمیق پیدا کند زیرا گسترش این مبانی فکری در بسیج باعث مستحکم تر شدن جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و زیاده خواهان خواهد شد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی به عنوان فرهنگ غالب کشور مورد پذیرش است، افزود: زمانی که به کشور تعرض فرهنگی شد، رهبر معظم انقلاب درباره شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ فرهنگی هشدار دادند اما متاسفانه برخی از دستگاه های فرهنگی که باید ورود کنند نه تنها ورود خوبی به این موضوع نداشتند بلکه بعضا شاهد عدم اعتقاد آنها به جنگ فرهنگی نیز بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیج در برابر فرهنگ بیگانه حاکم شده است و این فرهنگ مستحکم طراحی های دشمن را مغلوب کرد، اظهار داشت: زمینه مهم جنگ سیاسی بصیرت است، زمانیکه دشمن با جنگ سیاسی وارد عرصه شد بسیج توانست با بصیرت افزایی در مقابل شیطنت آنها علیه نظام سربلند بیرون بیاید.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: در جنگ سرد غرب و شرق، غرب ۳ استراتژی در پیش گرفت که ۲ مورد آن شکست خورد و یک مورد آن موجب فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی شد.

وی گفت: در نظام و انقلاب شاهدیم پس از دفاع مقدس تا کنون بیش از ۱۵ استراتژی غرب علیه ایران شکست خورده است در صورتی که هر کدام از آنها می توانست یک ابراقدرت را از پای درآورد اما ما با بصیرت توانستیم مقاومت کنیم.

حجت الاسلام یوسفی افزود: بصیرت مردم، بسیجیان و همه دلسوزان نظام و انقلاب که به تعبیر رهبر معظم انقلاب از آنها به عنوان بسیجی یاد می شود، موجب غلبه ملت بر نقشه های رنگارنگ دشمن شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: فرهنگ بسیج باید در کشور تقویت شد زیرا دشمن در سال های آتی نیز از حیله ها و شیطنت ها کوتاه نمی آید در نتیجه تنها راه مردم و بسیج، افزایش سطح بصیرت است.

ارسال نظرات