خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه خبر داد

10 هزار پروژه غیر عمرانی کلید خورد/بسیج یک مدل بی نظیر در جهان است

سردار ریحانی از اجرای بیش از ۱۰هزار پروژه غیر عمرانی شامل جهیزیه ،کمک رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد به همت سپاه و بسیج استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۴۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج یک مدل بی نظیر  به لحاظ شکل، شاکله و محتوا در جهان است.بسیج یکی از معجزات الهی در سطح جهان است که بخش زیادی از ماموریت های خاورمیانه توسط این ارگان مقدس انجام می شود.بسیج یک الهام از طرف خداوند به امام (ره) بود که این بذر به دست امام کاشته شد و رهبری عزیز انقلاب آن را رشد ونمود داد.
 فرمانده سپاه کرمانشاه بیان کرد:حراست از اصل هویت و دستآوردهای انقلاب با حضور سازمان یافته بسیج در دوران جنگ شکل گرفت و بعد از جنگ نیز عملیات های سازندگی و فرهنگی و غیره... بر عهده ی این ارگان مقدس بود.
وی بیان داشت: ملت ایران به پاس ماموریت های نیرو های مسلح و بسیجیان پایدار ایستاده و پرچم انقلاب بر قله های افتخار قرار گرفته است.بر همین اساس  به مناسبت هفته بسیج به برخی انجام شده توسط سازمان بسیج مستضعفین از جمله افتتاح پروژه های عمرانی بسیج ،اعزام کارشناسان بسیج کشاورزی به مناطق روستایی و شهری ، تجلیل از نخبگان علمی بسیج واجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان می توان اشاره کرد.
وی گفت:بهره برداری از پروژه های عمرانی شامل مسکن بهداشت و سلامت مسجد ،پل روستایی ،آب رسانی و برکه رسانی در مناطق مرحوم که توسط بسیج سازندگی از دیگر اقدامات انجام شده است.همچنین بیش از ۱۰هزار پروژه غیر عمرانی شامل جهیزیه ،کمک رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و غیره ... تا کنون به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها