معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در ۳ روز اول سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر بوشهر ۱۲۰۰ نفر به تماشای نمایش‌های جشنواره نشستند.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۴۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدحسین زندویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 11 گروه نمایشی از سراسر استان بوشهر در مرحله پایانی سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر بوشهر حضور دارند که با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: از این تعداد تا پایان روز سوم، 6 نمایش به روی صحنه رفته است که در مجموع هزار و 200 نفر به تماشای این نمایش‌ها نشسته‌اند که این تعداد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد 25 درصدی داشته است. 

وی بیان کرد: آثار راه یافته به مرحله پایانی جشنواره امسال با نمایش‌های دوره‌های گذشته متفاوت بوده و همین باعث افزایش تماشاگران شده است.

زندویان خاطرنشان کرد: در جشنواره تئاتر امسال حضور حداکثری بانوان از نکات جالب توجه بود به گونه‌ای که در هر نمایش نزدیک به 70 درصد بیننده‌ها را تشکیل می‌دادند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یادآور شد: دو نمایش برتر سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر بوشهر به طور مستقیم به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند.

آیین اختتامیه این جشنواره روز جمعه یک آذر ماه سال جاری با حضور مسؤولین کشوری و استانی ساعت 17 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و هنری شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها