فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) فرادنبه گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از 15 عنوان برنامه در شهرهای فرادنبه، سفیددشت و روستای دهنو به اجرا در می آید.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۳۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد علیه السلام در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه و شورای فرماندهی حوزه با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» از ۳۰ آبان ماه تا ۷ آذرماه برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام) فرادنبه با بیان اینکه بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در راه برقراری امنیت جان فشانی می‌کنند، گفت: امروز بسیجیان با تمام قدرت و با اراده و روحیه انقلابی برای صیانت از نظام و انقلاب تلاش می کنند و در صحنه با آمادگی کامل حضور دارند.

این مقام مسئول افزود: دیدار با امام جمعه و خانواده معزز شهداء، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهداء، نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی،گوشه‌ای از برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج  به فرمان حضرت امام(ره) در رده های تابعه حوزه مقاومت امام سجاد علیه السلام فرادنبه است.

ارسال نظرات