فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان به مناسبت فرا رسیدن هفته پر افتخار بسیج پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۲۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درآستانه چهل سالگی بسیج (لشکرمخلص خدا)
این شجره طیبه هستیم و بر روان پاک شهدای بسیج و معمار بسیج امام راحل (ره) علیه و عظیم شان درود می‌فرستیم و آرزوی طول عمر برای امام حاضر فرمانده عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) داریم.
درود و صلوات می‌فرستیم بر اول بسیجی عالم پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم.
فرصت خوبی است تا ما یکبار دیگر بازبینی کنیم منشور سربازی در مکتب پیغمبر (ص) را و ان شاءالله بتوانیم آرمان‌هایی که مدنظر رسول خدا بوده را پیاده کنیم و فرمول خداوندی برای نجات بشریت را به شکل بسیار مهمی بنام بسیج و فرهنگ بسیجی پیش ببریم که آن فرمول، فرمول نبوت و امتداد آن امامت و ولایت است.
امام راحل همچون پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با ژرف نگری و تدابیر پیامبرگونه خود همان اندیشه‌های ناب اسلامی را احیاءنمودند و انقلاب اسلامی را بر آن اصول پایه گذاری کرد و به صورت درختی تنومند و پر ثمر پرورش یافت و در طول حیات پر برکت خود همواره حماسه ساز عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های عظیم آن و نهایتا بسیج در امتداد همان راه مجاهدین صدر اسلام ودر مقطع کنونی بسیج با همان تفکر ناب محمدی و حسینی و عاشورایی تحت فرماندهی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از مکتب اسلام با این تفاوت با دوران امام حسین علیه السلام که دیگر علی تنها نیست و حسین شهید دیگر با بی وفایی و نامردی مردان نامرد روبرو نیست این وجه تمایز و ویژگی همان پشتوانه مردمی است که به فرمود: ه امام راحل همان بسیج است. (بسیج یعنی مردم)
این پشتوانه‌ی مردم در طول چهل سال عمر انقلاب اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، سازندگی و... هم موجب بیمه شدن حیات نظام جمهوری اسلامی گردیده و هم ضرورت مستمر حیات بابرکت انقلاب وتوسعه روز افزون خود شده است پس باید این نهاد مقدس را ارج نهاد.
بسیجیان مخلص‌ترین نیروی پای کار در دفاع از انقلاب در حوزه امنیت بوده اند، بدون شک غائله این روز‌ها بدون حضور بسیجیان مخلص امکانپذیر نبود و بار دیگر این بسیجیان بودند که از این امتحان سربلند بیرون آمدند و شهدای دفاع از امنیت بسیج شاهدی بر این رشادت هستند.
این حقیر به عنوان خدمتگذار بسیج به محضر تمام بسیجیان ولایتمدار در شهرستان ریگان سلام و درود می‌فرستم و هفته بسیج را گرامی می‌داریم.

سرهنگ پاسدار مصطفی دهقانیان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان
ارسال نظرات