سرهنگ باقری در دیدار با امام جمعه هرات گفت: در این چهل ساله انقلاب، بسیج در تمام عرصه‌ها و در تمام بحران‌ها و شرایط سخت حضور داشته است.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۱۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با آغاز هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم به همراه جمعی از بسیجیان با امام جمعه هرات دیدار کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج گزارشی از عملکرد بسیج در شهرستان ارائه کرد و افزود: هر کجا اتفاقی رخ دهد اولین نهاد و اولین افرادی که وارد عمل می‌شوند بسیج و بسیجیان هستند.
سرهنگ باقری با بیان اینکه بسیجی کار را برای رضای خدا انجام میدهد گفت: در این چهل ساله انقلاب، بسیج در تمام عرصه‌ها و در تمام بحران‌ها و شرایط سخت حضور داشته است.

وی اشاره‌ای نیز به اختشاشات اخیر فتنه گران در پی افزایش نرخ بنزین کرد و اذعان داشت: این فتنه‌ای که بعضی از اشرار و دست نشانده‌های منافقین به راه انداختند با درایت رهبری معظم انقلاب خاموش شد.
باقری فتنه سال ۸۸ را فتنه سیاسی عنوان کرد و افزود: لیدر‌های فتنه ۸۸ در داخل بودند و از خارج هم حمایت می‌شدند، اما فتنه ۹۸ فتنه اقتصادی بود و این فتنه بدتر از فتنه ۸۸ بود، چون همه جامعه درگیر مشکل اقتصادی هستند لذا وقتی مردم دیدند این فتنه به تخریب اموال عمومی و آسیب به مردم ختم می‌شود فتنه گران را همراهی نکردند.
وی در پایان یکی از ویژگی‌های بسیجیان را بصیرت عنوان کرد و از بسیجیان خواست بصیرت خود را بالا ببرید و در مقابل فتنه گران مقابله نمایند.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات