خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

برگزاری 800 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در استان همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در هفته بسیج 800 برنامه در قالب 53 عنوان در سطح استان و مجموعه نواحی شهرستان‌های برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۷۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

برگزاری 800 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبرک ماه ربیع‌الاول و هفته بسیج با اشاره به توطئه‌های اخیر سرکرده بزرگ استکبار اظهار داشت: این توطئه‌ ها طراحی شده تا بتوانند در پیشروی انقلاب اسلامی خلأ ایجاد کنند.

وی افزود: امت شهیدپرور همدان یک‌بار دیگر به موقع و به هنگام برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه حاضر شدند و این حضور جای تشکر و قدردانی دارد و دوباره مردم شهیدپرور استان همدان با یک بصیرت بسیار بالایی توانستند بیعت خود را به رهبری و نظام جمهوری اسلامی  ثابت کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه‌های نظامی و انتظامی در امنیت بسیار موثر بود، گفت: مقام معظم رهبری تکلیف را بر همگان روشن کردند و فرمودند تصمیمی که گرفته شده تصمیم سران سه قوه بود، سر رشته کار را ندارم و کارشناس این موضوع نیستم و این کار را به سران قوا واگذار می‌کنم و باید از تصمیم آنها پشتیبانی کنیم و بلافاصله فرمودند کسانی که در کوچه و خیابان و مسجد اغتشاش ایجاد می‌کنند و مردم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند از مردم نیستند، گروه‌های معاندی هستند که در مقابل نظام هستند.

وی با بیان اینکه حضرت آقا این برنامه را به خوبی مدیریت کردند، گفت: دشمنان در فضاهای مجازی، در تلویزیون و... بیان کردند برای این برنامه 2 یا 3 سال است هزینه و نیرو تربیت کرده‌اند که بتوانند حرکتی برای متوقف کردن نظام جمهوری اسلامی داشته باشند اما به لطف خداوند این آشوب و برنامه را پشت سر گذاشتیم.

سردار مجیدی ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت بزرگ بسیجی عالم اسلام امیرالمومنین علی(ع) و همچنین امام راحل و مقام معظم رهبری که نمونه‌های بارز بسیج هستند، بیان کرد: در این یک هفته اخیر جلوه‌های زیبای بسیج را دیدیم هرچند که استان ما کمتر درگیر بود.

وی با اشاره به جملاتی از امام راحل بیان کرد: بسیج بدون توقع و انتظار کار می‌کند و مخلصانه وارد عمل می‌شود بسیجیان ما در این ماموریت اخیر نقش بزرگی را ایفا کردند و توانستیم به لطف خداوند این برنامه را پشت سربگذاریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به دستور حضرت امام(ره) در 5 آذر سال 58 و تشکیل بسیج گفت: امروز از عمر پربرکت بسیج 40 سال گذاشته که این مدت را با روحیه جهادی و فرهنگ اسلامی بسیج پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل استمرار بسیج این بود که پیرو تفکر امام(ره) است، گفت: 40 سال خدمت خالصانه، 40 سال جهاد و40 سال شهادت را پشت سر گذاشتیم و چه عزیزانی که در بسیج به شهادت رسیدند؛ به همین دلیل باید به برنامه‌های هفته بسیج امسال توجه ویژه داشته باشیم و زحمات این عزیزان را منعکس را در جامعه منعکس کنیم و به سمع و حضور مردم برسانیم.

سردار مجیدی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج گفت: در هفته بسیج 800 برنامه در قالب 53 عنوان در سطح استان و مجموعه نواحی شهرستان‌های برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات