خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امروز توجه به بسیج اقتصادی در جامعه ضرورت دارد و بسیج باید امید آفرینی را ترویج کند گفت: امنیت اکسیر اعظم یک کشور است که از هوا و غذا مهمتر است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۷۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در جمع نمایندگان بسیجیان شهرستان شاهرود به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و معاونت‌های ستاد ناحیه و فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه وقتی امام راحل فرمود: ارتش بیست میلیونی، برخی فکر می‌کردند ما می‌خواهیم انقلاب را نظامی صادر کنیم اظهار کرد: دید بلند امام راحل را حتی دوستان هم متوجه نمی‌شدند که امام صدای شکستن استخوان کمونیست‌ها را می‌شنیدند و تحلیل گران خودی هم دیر متوجه شدند.
وی با بیان اینکه نگاه ما باید توحیدی باشد و همه مدیریت مدیریت ظاهر نیست افزود: امام راحل یک بسیج را نهالش را غرس کرد که هرچه می‌گذرد برکاتش بیشتر می‌شد و این مدیریت الهی و نگاه توحیدی و دلنبستن به ظواهر است.
امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد:بسیج نمونه آیه «واعدو بهم مستتعطم من وقوه» است و هر روز می‌گذرد بسیج در عرصه‌های مختلف وارد و منشا خدمات مختلف است.
وی با اشاره به وظیفه بسیج در حال حاضر تصریح کرد:بسیج در دو جهت در گام دوم باید تلاش کند که اول در امید آفرینی در جامعه چه در عرصه اقتصادی و خدماتی و فرهنگی و امنیتی که مردم امیدوار به آینده باشند و در حوزه اقتصادی.
استادیار صالحین سپاه ناحیه شاهرود افزود: بسیج پویاتر از قبل روز به روز باید اثرگذارتر در جامعه شود و بسیج در حوزه اقتصاد و درآمد خانوار خوب می‌تواند وارد شود.
وی با اشاره به ظرفیت فرودگاه و استفاده بهتر از آن گفت: با این ظرفیت‌ها می‌توان دغدغه معیشتی را کم کنیم و بهترین خدمت به انقلاب و اسلام است و بسیج می‌تواند وارد شود و بسیاری از ظرفیت مردمی بسیج برای مسائل اقتصادی با نگاه امید آفرینی با ورود بسیج می‌تواند حل شود.
وی با تاکید بر تلاش در راستای بسیج اقتصادی که از ضروریات است افزود: در این بسیج اقتصادی عامه مردم می‌توانند سهمیم شوند و دغدغه‌ها کم شود.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات در هر جامعه‌ای امنیت است گفت: ایرانی که حتی ملی گراست اگر عقل داشته باشند و حتی ایرانی سلطنت طلب، ایران باید امن باشد و ناامنی برای همه ناامنی است و باید قشر خاکستری را روشن کرد که دشمن از ما دست بر نمی‌دارند و باید تفهیم شوند.
وی با تاکید بر اینکه امنیت اکسیر اعظم یک کشور است، افزود: اگر برنج و بنزین مفت باشد، اما امنیت نباشد هیچ چیز ندارد.
امینی با بیان اینکه اگر انقلابی باشی و خاکستری باشی در ناامنی نمی‌توانی زندگی کنی به تشکیل جلسه اعتراض و نقد اشاره کرد و افزود: چرا نقد مردم را که به همه مسؤولین دارند توجه نکنیم و بعضی مواقع برنامه سوالی برگزار کنیم و نگذاریم منافقین و سلطنت طلب که ابزار هستند راه را ببندند و مردم را اذیت کنند.
وی با اشاره به نقش اساسی بسیج قبل از حوادث اخیر و‌توجه به نقاط ضعف و قوت شهرستان گفت: حلقه‌های صالحین و نمازجمعه و جماعت بی اثر نیست و نقد‌ها را هم باید دید چرا که نانجیب‌ها نجیب‌ها را وارد اغراض سیاسی خود نکنند و همیشه گفتیم پیگیری بهتر از درمان است و همه نقش دارند و بسیج بیشتر.
استادیار صالحین سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه معلوم شد که در حوزه عالم مجاز ما آسیب پذیر هستیم و معلوم نیست چرا دولت تعلل دارد گفت: بسیج باید در حوزه عالم مجاز بیشترین تاثیر را داشته باشد که یک فرصت و تهدید است و اگر دست دلسوزان باشد می‌توان حداکثر استفاده را کرد و همچنین در هنر نیز همچنین، متدینین و انقلابیون در بحث هنر ضعیف هستیم.
وی با بیان اینکه الان که امنیت کشور مورد هجمه است و قرآن را آتش زدند و به طلبه و بسیجی رحم نکردند جای نقد دولت و مجلس و قوه قضائیه نیست افزود: الان امنیت از هوا و غذا اهمیتش بالاتر است و نباید حاشیه برویم
امینی با اشاره به پشتیبانی رهبری انقلاب از نظر سران سه قوه گفت: در این روزگار مردم در صحنه باید حاضر شوند تا دشمنان ناکام بماند باید مراقب باشیم تا اتحاد و همدلی بیشتر شود و در پشت سر رهبری حرکت کرد.
وی با تاکید بر اینکه دشمن آمده اصل نظام را زیر سوال برده و باید مقابله شود اظهار کرد: با حضور در صحنه باید دشمن را مایوس و مردم را امیدوار کنیم.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر روشنگری در آستانه انتخابات گفت: این کشور یک قوه مقننه و قوه مجریه فعال می‌خواهد و بسیجیان باید توجه کنند که الان باید همه اقشار و احزاب و گروه‌ها در صحنه حاضر و آگاه شوند که دشمنان چه می‌خواهد و دشمن چه هدفی را قرار داده و در راهپیمایی حمایت از نظام حاضر شوند و اولویت‌ها را دقت کنیم تا ضرر نکنیم تا بتوانیم تصمیم درست بگیریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها