خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: به مناسبت هفته بسیج امسال در میاندوآب بیش از ۲۵۰ برنامه با شعار «بسیج،۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۶۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در میاندوآب با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیجیان به عنوان نیروی ارزشی، مکتبی، ولایتمدار و اطاعت پذیر همواره در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرده و می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در راه برقراری امنیت جان فشانی می‌کنند، افزود: امروز بسیج با تمام قدرت و با اراده و روحیه انقلابی برای صیانت از ولایت، قرآن، نظام و انقلاب تلاش می کنند و در صحنه با آمادگی کامل حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیج نیروی جهادی، شهادت طلب، با اخلاص، حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است، گفت: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

پالهنگ با بیان اینکه بسیج از متن مردم بوده و در دفاع از ولایت در عرصه حضور دارد، تصریح کرد: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسیج، موازنه قدرت در دنیا را به هم زده است و در مقابل تهدیدات سخت و نرم ایستاده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ششم آذرماه، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج امسال در میاندوآب بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و… با شعار«بسیج، ۴۰سال خدمت، جهاد و شهادت» برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با بیش از ۱۰۰غرفه، افتتاح خانه محروم، همایش بسیجیان شهرستان، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان، سرکشی از خانواده‌های بی بضاعت و کم برخوردار، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت ادارات و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و نشست‌های بصیرتی و روشنگری از دیگر برنامه هایی هستند که به این مناسبت در میاندوآب برگزار می‌شوند.

پالهنگ با اشاره به افتتاح دو طرح مشاغل خانگی در قالب طرح اشتغالزایی زودبازده و دو طرح محرومیت زدایی در هفته بسیج امسال، افزود: همزمان با هفته بسیج در میاندوآب چهار طرح اقتصادی و محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، بهداری و بهداشت و درمان شهرستان و خدمات دامپزشکی رایگان توسط بسیج مهندسین، گفت: در این هفته بیش از ۳۰ گروه جهادی در عرصه های محرومیت زدایی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات