فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر خدمتگذاری بسیج به مردم در تمام عرصه ها با اشاره به اعزام ۵۰ اکیپ درمانی به مناطق محروم شهرستان شاهرود گفت: بیش از ۵هزار نفر روز اردوهای جهادی در سطح شهرستان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در دیدار جمعی از بسیجیان به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به شعار هفته بسیج امسال که چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است اظهار کرد: افتخار بسیجیان این است که چهل سال هر کجا احتیاج به حضور بوده است حاضر بودند و افتخار می‌کنیم امروز تمام کشور‌های عضو جبهه مقاومت از بسیج الگوگیری کرده و کار‌های بزرگی کرده اند.
وی افزود: بسیج در طول چهل سال عمر بابرکت خود خوش درخشیده و لبیک بسیجیان در منطقه و داخل کشور تمام برنامه ریزی‌ها و موضوعات کار‌های مختلف در طول انقلاب اسلامی مشهود است.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه و سیل استان لرستان و گلستان اولین و آخرین افراد حاضر بچه‌های بسیج هستند که گروه‌های جهادی الان هم حضور دارند تاکید کرد: افتخار بسیج خدمت گذاری در عرصه‌های مختلف است.
وی تاکید کرد: بسیجیان برای امنیت مردم در اتفاقات اخیر پای کار بودند و طبق نظرسنجی‌ها بالاترین میزبان رضایت مردم از امنیت است و دشمن می‌خواهد این مهم را مختل و استکبار و ایادی آن‌ها این امنیت را تبدیل به ناامنی کنند.
خوشقدم با بیان اینکه هر کجا نیاز کشور است بسیج وارد عمل می‌شود گفت: امروز در موضوع کار بسیج وارد عمل شده و ۱۲ هزار صندوق قرض الحسنه بسیج در سراسر کشور و در شهرستان شاهرود نیز ۵۴ صندوق قرض الحسنه بسیج راه اندازی شده است و بسیج تسهیل گری و کمک می‌کند.
وی با ارائه گزارشی از فعالیت گروه‌های جهادی در سطح شهرستان شاهرود اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون، ۵۰ اکیپ اعزام کرده و نزدیک به ۴۰۰ میلیون خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی بوده است که اگر خیلی از این خدمات در چارچوب ادارای بود نمی‌شد، اما با فرهنگ بسیجی و انقلابی و جهادی محقق شده و ۶۵۰ نفر از این خدمات استفاده کردند.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: در اردوی جهادی فرهنگیان ۸۰ نفر حضور داشته و بسیج حقوقدانان مشاوره رایگان را به مناطق کم برخوردار و محروم ارائه می‌دهند و بسیج دانشجویی حضور در محلات اسلامی و روستا‌ها بودن هیچ چشم داشتی دارند و طلاب بسیجی ۲۲۰۵ نفر روز در مناطق محروم حضور پیدا کردند و برنامه‌های مختلف اجرا کردند.
وی تصریح کرد: بسیج دانش آموزی در مدارس ۴۰۰ نفر روز برنامه‌های بهسازی و نوسازی مدارس را انجام و ۲۳۲۰ نفر روز در بسیج محلات برادر و خواهر کار جهادی کردند و ۱۵۰ نفر در بسیج کارگری فعالیت جهادی انجام داده اند.
خوشقدم اضافه کرد: برنامه‌های مختلف بصیرتی و روشنگری و گشت‌های رضویون و تشکیل گردان‌های مختلف در بسیج برای حفظ و حراست از امنیت مردم در حال اجراست و بسیجیان همیشه حاضر و آماده در میدان حضور دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها