حمایت از آمران به معروف/نظارت جدی بر بازار/نشاط اجتماعی فقط کنسرت نیست

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با بیان اینکه باید از آمران به معروف حمایت جدی شود و با توجه به گرانی بنزین به بازار نظارت لازم گردد گفت: نشاط اجتماعی فقط کنسرت نیست و فعالیت های جهادی بسیج نیز نشاط اجتماعی است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۶۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
حمایت از آمران به معروف/نظارت جدی بر بازار/نشاط اجتماعی فقط کنسرت نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: خدا دوست ندارد مومن ضعیفی که دین ندارد یعنی کسی که نهی از منکر نکند و این بدان منظور که دینش کمال ندارد نیست و منظور این است که کمال به این است که این فریضه انجام شود.
وی با ارائه گزارشی از جلسه ستاد استانی و موضوعات مطروحه در آن بویژه تشکیل جلسه ماهانه استانی، مکان و بودجه شهرستان شاهرود که قرار بر پیگیری شد، به موضوع اقتصادی هم اشاره کرد و افزود: باید نظارت جدی بر موضوع گرانی در جامعه بعد از گرانی بنزین انجام شود و کاری در کشور در مورد این قسمت مهم اتخاذ شود.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان کرد: دشمن تلاش دارد با جنگ روانی اکثریت را اقلیت قرار دهند و باید حجاب برتر را تشویق کرد تا در موضع اکثریت بماند و در اقلیت به ظاهر نماند.
وی با بیان اینکه با کنسرت فاخر مخالف نیستیم و همه نشاط اجتماعی هم در کنسرت نیست گفت: فعالیت‌های جهادی بسیج و حضور نسل جوان در خدمت رسانی به مردم هم نشاط اجتماعی است.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با تاکید بر پیگیری و پژوهش در مورد اتفاقات اخیر از باب معروف بر توجه به این مهم تصریح کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود ما برای اعتراضات پیشدستی کنیم و خود نیرو‌های انقلابی و مردم در یک‌مکان مشخص مثل نمازجمعه اعتراضات به حق خود و سوالات خود را پیگیری کنند تا از این اتفاقات و سو استفاده از آن جلوگیری گردد.
وی خواستار پیگیری جدی مسئله گرانی‌های غیر متعارف توسط دستگاه‌های ذیربط شد.
سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این نشست از بصیرت مردمی تقدیر و تشکر کرد و افزود: در اتفاقات اخیر با اشرار برخورد جدی شده است و نسبت به کل کشور شهرستان شاهرود وضعیت خوبی داشت و کار این افراد به شرارت هم نرسید و برخورد جدی شده است.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود نیز با گرامیداشت هفته بسیج با شعار چهل سال خدمت و جهاد و شهادت به برنامه‌های این هفته اشاره و از اعضا خواست در برنامه‌ها حضور یابند.
حجت‌الاسلام علی اصغر فضیلت معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان نیز با تاکید بر بازنگری در باور‌ها تا بتوان با موضوعات فعالانه برخورد نه منفعلانه گفت: ایراد ما این است که با موضوعات منفعلانه برخورد می‌کنیم و الان مسائل اجتماعی را باید جدی بگیریم.
وی با بیان اینکه ستاد باید بازنگری در رویکرد داشته باشد که ببیند رویکرد سلبی است یا ایجابی افزود: ما باید به موضوعات ایجابی توجه کنیم که حوزه فرهنگ و هنر مهم است و توجه به قانون به عنوان فصل الخطاب باید مورد توجه قرار گیرد.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز اظهار کرد: فاصله سطح برنامه ریزان با مخاطبین زیاد است و در حوزه فرهنگ و تربیت فاصله‌ای ایجاد شده است که باید با برنامه ریزی مدیریت شود.
وی افزود:در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه به قرآن کریم و اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، تشویق دانش آموزان با حجاب مورد توجه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار