خبرهای داغ:
با حضور جانشین سپاه استان سمنان و مسئولان استانی و شهرستانی؛
چهارمین مرکز نیکوکاری بسیج استان سمنان با عنوان "مرکز نیکوکاری کمیل" و حضور مسئولان استانی و شهرستانی همزمان با نخستین روز هفته بسیج در جوار مسجد بازار تاریخی شهر دامغان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۵۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، این مرکز نیکوکاری که با همکاری بسیج اصناف سپاه ناحیه دامغان و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان راه اندازی شده است، طی آئینی به عنوان چهارمین مرکز نیکوکاری بسیج اصناف استان و نهمین مرکز نیکوکاری مساجد شهرستان دامغان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به دست امام جمعه این شهرستان رسمأ افتتاح شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان در حاشیه این مراسم در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: در حال حاضر شش مرکز نیکوکاری مساجد رسول اکرم (ص)، امیرالمؤمنین (ع)، ابراهیم خلیل (ع)، حضرت موسی بن جعفر (ع)، حضرت اباالفضل (ع) و امام رضا (ع) شهر دامغان و دو مرکز نیکوکاری شهدای گمنام شهر کلاته رودبار و امام علی (ع) شهر دیباج مشغول به خدمت رسانی به محرومان و اقشار کم برخوردار هستند.

حمیدرضا کشاورزیان با اشاره به اینکه قریب به یک هزار و ۵۰۰ خانوار در حال حاضر از خدمت رسانی حمایتی و توانمند‌سازی شش مرکز نیکوکاری فعال در جوار مساجد شهر دامغان بهره می‌برند، خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز نیکوکاری کمیل با همکاری حوزه بسیج اصناف و بازاریان شهرستان و ظرفیت‌های بالای این بخش امیدواریم بتوانیم شاهد خدمت رسانی بهتر و بیشتر به نیازمندان حقیقی جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: با افتتاح مرکز نیکوکاری کمیل در مسجد بازار تاریخی دامغان در نظرداریم با استفاده از توان و همکاری ۱۵ صنف حوزه بازاریان شهرستان مباحث و معضلاتی همچون جمع آوری تکدی گران و کودکان کار و حمایت از اشتغال‌های خانگی و عرضه تولیدات آنان با همکاری بازاریان ارجمند را دنبال کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان با بیان اینکه از گذشته تا به امروز همواره اصناف و بازاریان متدین و متعهد بازوان توانمند نهاد‌های حمایتی در کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه بوده اند و با افتتاح این مرکز این خدمت رسانی می‌تواند متمرکزتر و بابرنامه‌تر صورت پذیرد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ درصد درآمد مراکز نیکوکاری استان سمنان از سوی مراکز نیکوکاری شهرستان دامغان تأمین می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها