خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان :

مردم خودشان را همواره سرباز ولی فقیه می‌دانند

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان از دولتمردان و نمایندگان خواست تا فراتر از ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و گفت: نظارت دولت در بازار مقطعی نباشد و استانداران، فرمانداران را ملزم کنند نظارت جدی در بازار مداوم باشد.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۵۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  حجت‌الاسلام کیایی ظهر امروز در اجتماع باشکوه مردم ولایتمدار استان گلستان در لبیک به ولایت و محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار کرد: هر کسی که فشار اقتصادی بر معیشت مردم وارد می کند باید با آنها برخورد شود.
وی از دستگاه قضا خواست تا با جدیت با اخلالگران و مفسدان اقتصادی برخورد شود و تصریح کرد: دستگاه قضا با جدیت گردن هر گردن کلفتی که مشکل اقتصادی در جامعه ایجاد کند را بشکند و او را رسوا کند.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم ولایتمدار و زمان شناس استان گلستان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و لبیک به فرامین ولایت تصریح کرد: مردم خودشان را همواره سرباز ولی فقیه می‌دانند و دشمنان درصدد این هستند که در میان مسلمانان تفرقه و انشقاق ایجاد کنند تا وحدت و همدلی از بین برود.

کیایی با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف گفت: ما هشت سال دفاع مقدس را با سربلندی و باشکست دشمن قدار به پیروزی رساندیم هدف شایسته حضرت امام راحل و رهبری عزیز که دیده بان تیزبین انقلاب هستند بارها به موضوع وحدت و همدلی تاکید داشتند که با اخوت و برادری بین شیعه و سنی می توان از گردنه های سخت عبور کرد.  
رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بین مردم امانت گذاشته شده است خطاب به مردم تاکید کرد: وصایای شهدا را به دقت بخوانید و تامل کنید وقتی شهید عباس بابایی در وصیتنامه خود می‌گوید پدر و مادر عزیز ما به این انقلاب بدهکار هستیم، همه باید در برابر خون شهدا ادای تکلیف کنیم.

کیایی افزود: شب گذشته در رسانه‌ها دیدیم که چگونه فرزندان این مرز و بوم با چشمان باز برای دفاع از کشور و میهن‌شان با لبیک به رهبری، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به زمره شهدا پیوستند.
وی گفت: ملت قطعا وقتی دشمن و استکبار جهانی را در کشور می‌بیند قطعا منسجم می‌شوند مردم در زمینه معیشت حرف‌ها دارند وقتی دیدند خاندان خبیث رژیم پهلوی همنوای دشمن شدند مردم در این اجتماع حضور پیدا کردند تا یکبار دیگر به رهنمودهای حکیمانه رهبری لبیک بگویند و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان گلستان بیان کرد: ملت شهید پرور استان گلستان امروز در این مکان مقدس حضور دارند تا اعلام کنند از مواضع انقلابی خودمان کوتاه نمی‌آئیم مردم حرف‌ها دارند ولی در اوج آرامش مطالبات خود را به مسوولان اعلام می‌کنند و صف خودشان را برای همیشه از معاندین انقلاب جدا می‌کنند.

کیایی با تاکید بر اینکه سران سه قوه باید سخنان رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند و گفت: چرا باید اینقدر از رهبری هزینه شود، سران سه قوه باور کنند که مردم مشکل دارند و در معیشت مردم با جدیت پای کار باشند و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات نزدیک است، افزود: نمایندگان بزدل و نمایندگانی که روزی استیضاح برخی از وزرا را امضاء می‌کنند و شبانه با وعده و وعید و چک سفید از طرح استیضاح صرف نظر می‌کنند باید برای همیشه روی این نمایندگان را خط قرمز کشید نمایندگان مجلس باید فراتر از ظرفیت‌ها برای حل مشکلات معیشت مردم تلاش کنند.


انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها