در آستانه هفته بسیج:

جلسه هم اندیشی و هماهنگی اصناف و بازاریان شهرستان یزد برگزار شد

جلسه هم اندیشی و هماهنگی اصناف و بازاریان شهرستان یزد با حضور مسئولین استانی به دعوت سازمان بسیج اصناف یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۵۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این جلسه که به مناسبت هفته بسیج و چهل سالگی این شجره طیبه برگزار گردیده بود، مسئولین اتاق اصناف، مدیر کل حوزه اقتصادی استانداری، معاونین فرماندار یزد، معاون سازمان صمت، رؤسای اتحادیه‌های صنفی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج اتحادیه‌ها حضور داشتند.
 اهم مباحث مطرح شده توسط مدعوین و سخنرانان جلسه بدین شرح است:
 همبستگی و انسجام بازاریان در برابر فتنه‌های دشمنان، عدم تغییر قیمت اجناس توسط کسبه با توجه به گرانی سوخت، اطلاع رسانی تحرکات مشکوک و زمزمه‌هایی که اهداف دشمن را محقق کند به مراکز مربوطه،  تقویت روحیه بسیجی و مقاومت در برابر دشمن در موضوع اقتصاد مقاومتی و گلایه‌های بازاریان و قول مساعد مسئولین دولتی درخصوص حمایت دستگاه‌های دولتی از اصناف و بازاریان در جهت تقویت اوضاع کسب و کار و امنیت شغلی کسبه،انجام بازرسی‌های منظم و دقیق و مستمر در جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی .
 در ادامه جلسه، سرهنگ سلمانی مسئول سازمان بسیج اصناف یزد  ضمن تشکر از حضور مسئولین و بازاریان در این جلسه؛ به تشریح برنامه‌های بازاریان و اصناف دارالعباده در هفته بسیج پرداخت و از همه اصناف دعوت نمود تا از تمام ظرفیت خود در جهت بهره برداری از برنامه‌های مشخص شده استفاده نمایند.
اهم برنامه‌های بسیج اصناف در این هفته شامل؛ تهیه و توزیع ۴۰ سبد کالا ویژه افراد نیازمند، تهیه تعدادی اقلام جهیزیه ویژه نوعروسان بی بضاعت، سرکشی از خانواده شهدای اصناف، گردهمایی بازاریان در روز بسیج و دیگر برنامه‌ها می‌باشد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات