برگزاری دوره تخصصی طلوع در یزد با هدف رشد و پیشرفت نیروهای جوان انقلابی

سیدنبی الله پورطاهری مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری دوره های تخصصی طلوع با تمرکز بر آموزش کار تشکیلاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۴۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دانشجویی از یزد ، مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان یزد بیان کرد: ما در سازمان بسیج دانشجویی استان تصمیم به برگزاری دوره های تخصصی باهدف رشد و کادرسازی تشکیلاتی مسئولین و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گرفتیم.
 
وی گفت: تلاش ما بر این است که این دوره ها در ارتباط با حوزه‌های معرفتی، بصیرتی و همچنین تمرکز بر آموزش کار تشکیلاتی در میان دانشجویان، توسط اساتید متخصص برگزار شود.
 
 پورطاهری اظهارداشت:نظرسنجی‌هایی از طرق مختلف از دانشجویان حاضر در طرح صورت می‌گیرد، همچنین مسئولین خود را موظف می‌دانند که در تمامی مراحل با حضور در محل برگزاری دوره، از دانشجویان سؤالاتی را درباره کیفیت برگزاری کلاس‌ها و میزان رضایتمندی آنان از محتوای ارائه‌شده بپرسند و به فراخور پاسخ‌ها یا انتقادات دانشجویان، برنامه‌ها و کلاس‌های دوره های بعدی را به سطح مطلوبی برسانند.
 
لازم به ذکر است دوره آموزش تخصصی طلوع ۱ در دانشگاه آزاد یزد به مدت یک روز با حضور مسئولین مطالبه گری و گفتمان سازی ، رشد و کادرسازی و سرمایه انسانی بسیج دانشجویی برگزار شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات